• Nee, eigenlijk is het niet zo erg. Maar ik wou mensen lokken... wat ben ik toch een schatje ('a) Oke, het is wél een drama! Ik wil een paar brieven sturen met mensen van uit nederland enzo. Ikzelf woon natuurlijk in belgië... weet er iemand van jullie hoeveel postzegels je op zo'n brief moet plakken?
    Ik weet het, ik ben hopeloos ;X


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Vraag het in het postkantoor die wete dat wel

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 13:39 ]


    I need you like a heart needs a beat

    2 ofzo? :P

    weet niet

    Volgens mij gewoon 1?
    Maar je kunt voor de zekerheid er gewoon 2 op plakken :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik dacht ook al aan twee postzegels (cat)
    Maar nu word ik nieuwsgierig ;o
    Wat ben jij van plan? :Y)

    Ik weet het =D
    Oftwel 2 van 50cent, je hebt er ook speciale om van BE naar NL te sturen, die zijn 80 cent.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb ook zo een vraag.
    Hoeveel moeten er dat zijn voor naar Amerika? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Als je er gewoon een brief in doet, en geen andere dingen, dan gewoon 1, als het goed is. Je kan voor de zekerheid ook 2 doen, maar ik doe altijd 1. Maar de post in België duurt wel ontzettend lang. Het duurt 2 weken voordat het daar aankomt. oO Dus als je van België naar Nederland wil sturen, duurt dan 2 weken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Allied schreef:
    Ik heb ook zo een vraag.
    Hoeveel moeten er dat zijn voor naar Amerika? : D

    Whaha, neem jij maar een héle grote enveloppe of je krijgt je postzegels er niet eens op x'd


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Blondine schreef:
    Als je er gewoon een brief in doet, en geen andere dingen, dan gewoon 1, als het goed is. Je kan voor de zekerheid ook 2 doen, maar ik doe altijd 1. Maar de post in België duurt wel ontzettend lang. Het duurt 2 weken voordat het daar aankomt. oO Dus als je van België naar Nederland wil sturen, duurt dan 2 weken.


    Ben je zeker dat het er maar eentje moet zijn? SugarGuitar zegt er 2 van 50 cent of zo een speciale van 80 cent ofzo (':


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    ik denk 2 (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    SugarGuitar schreef:
    Ik weet het =D
    Oftwel 2 van 50cent, je hebt er ook speciale om van BE naar NL te sturen, die zijn 80 cent.


    Ben jij daar héél zeker van? :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    xDREIST schreef:
    Ik dacht ook al aan twee postzegels (cat)
    Maar nu word ik nieuwsgierig ;o
    Wat ben jij van plan? :Y)


    Ik heb het toch al gezegd?
    Ik ben een pedofiel en nu ga ik je huis beroven en dan kom ik je verkrachten en jou dagelijks stalken. :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ben jij daar héél zeker van? :9~

    Heéél zeker. Ik heb een hele verzameling postzegels. En ik heb op de achterkant de uitleg op geschreven x'D
    BE -> BE: 50 cent
    BE -> NL: 80 cent -ik heb daar andere zegels van- of 2 van 50 cent
    Bij mij zijn de brieven altijd binnen de 4 dagen al in NL, maar ik ben iemand die graag vrieven schrijf, heb veel penvriend(inn)en in NL


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik heb het toch al gezegd?
    Ik ben een pedofiel en nu ga ik je huis beroven en dan kom ik je verkrachten en jou dagelijks stalken. :9~

    1. Engerd wat je bent o.o
    2. Je zal niet veel vinden.
    3. Hoe ga je dat doen zonder piemol?
    4. Dat doe je nu ook al.
    (A)

    SugarGuitar schreef:
    (...)
    Heéél zeker. Ik heb een hele verzameling postzegels. En ik heb op de achterkant de uitleg op geschreven x'D
    BE -> BE: 50 cent
    BE -> NL: 80 cent -ik heb daar andere zegels van- of 2 van 50 cent
    Bij mij zijn de brieven altijd binnen de 4 dagen al in NL, maar ik ben iemand die graag vrieven schrijf, heb veel penvriend(inn)en in NL


    Ja, ik doe het ook wel redelijk graag (: Maar ook om kaartjes voor verjaardagen en zo op te sturen moet ik het ook weten ;D En oef, toch iemand die verstand heeft van postzegels ;D Bedankt! Als je je adres geeft stuur ik je ook wel eens een briefje :9~


    I believe in music the way some people believe in fairytales.