• Voorbeeld.

    Mijn beste maatje genaamt piep was voor de vakantie normaal, vriendelijk en lief.

    Nu, arrogant, bitchie en denkt hij da hij het is. Het bso gehalte is hem naar het hoofd gestegen denk ik.

    Wat haat ik dat.


    We'll never be as young as we are tonight

    Ela,Ela,niets tegen bso he ö

    volgt hij bso?
    wel , op mijn school zijn de bso'ers het populairste °-°
    ze denken allemaal, één voor één, dat ze het zijn


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Dat ken ik hélemaal. >.<


    Let the Night embrace you

    JOYCEVIPx schreef:
    Ela,Ela,niets tegen bso he ö


    Helemaal niet. Ik zit bij hem in de klas dus dat maakt mij ook een bso'ertje. x)


    We'll never be as young as we are tonight

    prettyfly schreef:
    volgt hij bso?
    wel , op mijn school zijn de bso'ers het populairste °-°
    ze denken allemaal, één voor één, dat ze het zijn

    Weetje, wij twee horen ook bij die mensen. Maar voor de vakantie was hij helemaal zo niet.


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Weetje, wij twee horen ook bij die mensen. Maar voor de vakantie was hij helemaal zo niet.



    Misschien wilt hij erbij horen? ;x
    Nja, maar op mijn school.Alle bso'ers roken wiet en doen graaf enz. en ik kan niet tegen dat soort mensen ;s


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)


    Misschien wilt hij erbij horen? ;x
    Nja, maar op mijn school.Alle bso'ers roken wiet en doen graaf enz. en ik kan niet tegen dat soort mensen ;s

    Buh, bij ons is dat iets anders. Bso is verdeeld in twee. Mode/Handel. Ik en Piep zitten in handel. Van handel en mode zijn er een stuk of tien 'populaire' bso'ers. Daar zit ik en hij bij. Wij zijn redelijk normaal, ik heb een keer wiet geprobeerd en that's it. Piep nog niet. Bij een paar van hun gebruiken ze dat wekelijks. Maar de rest van bso word geplaagd door ons dus worden wij probleem kinderen genoemd, en door de rest van de school t krapul terwijl daar ook nog fatoenlijke mensen bij zitten hoor.


    We'll never be as young as we are tonight

    Bij mij op school zijn de bso'ers maar nietsnutten, het zijn allemaal mensen dat kantoor en koken volgen *niets tegen het bso*
    Ik zit zelf in TSO, dat zijn menskes dat bedrijfsbeheer/boekhouden, kunst, enzo volgen, en TSO is bij ons het populiarst, de mensen bedoel ik eh.
    Maar misschien wilt hij er gewoon bijhoren en zich voordoen als iemand of iets anders dan dat hij werkelijk is, neem hem anders even apart, *als hij het niet wilt, zeg het hem dan in bezijn van zijn vrienden* en zeg eens wat je van hem nu vind, en dat je de oude hem terug wilt , en dat hij nu maar een arrogante, bitchie persoontjes is.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 23:57 ]

    Allied schreef:
    (...)
    Buh, bij ons is dat iets anders. Bso is verdeeld in twee. Mode/Handel. Ik en Piep zitten in handel. Van handel en mode zijn er een stuk of tien 'populaire' bso'ers. Daar zit ik en hij bij. Wij zijn redelijk normaal, ik heb een keer wiet geprobeerd en that's it. Piep nog niet. Bij een paar van hun gebruiken ze dat wekelijks. Maar de rest van bso word geplaagd door ons dus worden wij probleem kinderen genoemd, en door de rest van de school t krapul terwijl daar ook nog fatoenlijke mensen bij zitten hoor.


    En als ik 's morgends de schoolpoort wil binnen wandelen moet ik eerst door zo'n grote rookwolk lopen.En ja wie zit er achter die rookwolk? de kinderen van bso.Maar bij ons is bso alleen Verkoop.Maar nu moet je ni denke da ik iets tege bso heb , want da is ni.Want ik heb zelf ook vrienden in bso ^^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    En als ik 's morgends de schoolpoort wil binnen wandelen moet ik eerst door zo'n grote rookwolk lopen.En ja wie zit er achter die rookwolk? de kinderen van bso.Maar bij ons is bso alleen Verkoop.Maar nu moet je ni denke da ik iets tege bso heb , want da is ni.Want ik heb zelf ook vrienden in bso ^^

    Ik geef wel toe, de meeste van Bso roken. Mezelf erbij. Meer als de kinders van handel bevoorbeeld.


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Ik geef wel toe, de meeste van Bso roken. Mezelf erbij. Meer als de kinders van handel bevoorbeeld.


    Roken is ongezond (N)


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    Roken is ongezond (N)

    Het helpt me tegen de stress. Maar ik probeer te stoppen. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    Allied schreef:
    (...)
    Het helpt me tegen de stress. Maar ik probeer te stoppen. (krul)


    ik ben al gestopt:Y)
    en weet je?
    ik voel me veel beter.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    dat herken ik:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    das wel kut,..en arogant van hm,..
    en sorry maar what the hekc is bso??:S(srry bij mij op schhol heb ik dat (volgens mij) niet,..ik zit namenlijk op een vrije school in nederland:P(A))