Rol: De beste rol die je hebt ;]
Het verhaal moet over Robert Pattinson, Taylor Lautner of een onbekend persoon gaan
Naam: Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina
Achternaam: Springfield
Leeftijd: 17 (?)
Broers/Zussen: Geen
Hobby's: Snowboarden, surfen, windsurfen, kitesurfen, wakeboarden, skatboarden, duiken, parachutespringen, zweefvliegen en gitaar
Favo vakantieland: Hawaii en de Malediven
Likes: Muziek, boardsporten, in de lucht zijn, op/in het water zijn.
Don't likes: Insecten, schijnheiligheid, liegen en bedriegen
Uiterlijk + foto: Sil vous plaît Licht bruingetinte huid, lichtblonde haren (natuur), prachtig grijze ogen met een heel donkere rand rond de iris (?)zo dat rondje rond je kleur ogen), slank
Tekstje: Hi folks! Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina Springfield is de naam maar noem me gerust Mary Springfield, één naam vind ik genoeg. Een zeventien jarig kind dat alleen woont in een van de meest fantastische villa's in de wereld blijkt toch onmogelijk? Wel nee, want ik ben er één van. Hoe dat komt? Erfenis en gewoon veel vakantiewerk. Mijn hobby's zijn snowboarden, surfen, windsurfen, kitesurfen, wakeboarden, skatboarden, duiken, parachutespringen, zweefvliegen en gitaar. Je zal wel denken: 'Hoe kan dat kind dat nou állemaal?' maar ach, zoveel is het niet. Ik heb een villa gelegen naast een prachtig meertje en daar kan ik bijna al die sporten uitoefenen. Snowboarden gebeurt alleen in de winter en skateboarden doe ik in mijn eigen skatepark in mijn tuin. Parachutespringen doe ik wanneer ik zin heb en zweefvliegen doe ik meestal elke zondag dus zoveel is het niet. Hawaii en de Malediven zijn mijn favoriete vakantielanden en daar ga ik dan ook wel vaak naartoe. Ik hou van in de lucht en in of op het water zijn maar ik haat insecten, schijnheiligheid, liegen en bedriegen. Af en toe kan ik wel eens zuipen en blow ik wel eens, voor de gezelligheid. Heel mijn leven moet ik hier niet neerschrijven dus is dit wel genoeg denk ik. Ciao!
[ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:56 ]
Only losers can act the way you do