• Snow will make you dissapear.
    "De gene die in zijn buurt zijn gekomen zijn nóoit meer terug gekomen," is een reactie van één van de bewoners van Ellmau. Er bestaat een legende, dat er een oude man in de bergen woont die erg gevaarlijk is... Op een dag besluit een jongen de bergen in te trekken..Tot hij in een sneeuwstorm terecht komt. Er is niemand hem ooit nog terug zag... Maar is dat de waarheid wel?



    Ik ga rollen verdelen!;"D
    Meisje dat met jongen mee de bergen in gaat; Mary/Conscious
    Zusje van de jongen; Brittany/cherrycream
    Vriend(in)/verloofde van de jongen;
    Vriend(in)/verloofde van de 'man' in de bergen; Maytal Jade /Tranquillity

    Wat wil ik weten?:
    Welke Rol?:
    Overwie moet het verhaal gaan?:
    Naam;
    Bijnaam als je die hebt;
    Achternaam;
    Leeftijd;
    Broers/zussen? zo ja naam&leeftijd;
    Hobbys;
    Favo vakantieland;
    Likes;
    Don't likes;
    Uiterlijk+ foto;
    Tekstje;

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:02 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    zusje van de jongen?
    even het lijstje invullen.. :3
    orgineel idee trouwens :3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:23 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Doe de beste rol voor mij [á] ik vul even het lijstje in (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:26 ]


    Only losers can act the way you do

    Rol: De beste rol die je hebt ;]
    Het verhaal moet over Robert Pattinson, Taylor Lautner of een onbekend persoon gaan
    Naam: Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina
    Achternaam: Springfield
    Leeftijd: 17 (?)
    Broers/Zussen: Geen
    Hobby's: Snowboarden, surfen, windsurfen, kitesurfen, wakeboarden, skatboarden, duiken, parachutespringen, zweefvliegen en gitaar
    Favo vakantieland: Hawaii en de Malediven
    Likes: Muziek, boardsporten, in de lucht zijn, op/in het water zijn.
    Don't likes: Insecten, schijnheiligheid, liegen en bedriegen
    Uiterlijk + foto: Sil vous plaît Licht bruingetinte huid, lichtblonde haren (natuur), prachtig grijze ogen met een heel donkere rand rond de iris (?)zo dat rondje rond je kleur ogen), slank
    Tekstje: Hi folks! Mary Verona July Alyssa Dellyna Rosalina Springfield is de naam maar noem me gerust Mary Springfield, één naam vind ik genoeg. Een zeventien jarig kind dat alleen woont in een van de meest fantastische villa's in de wereld blijkt toch onmogelijk? Wel nee, want ik ben er één van. Hoe dat komt? Erfenis en gewoon veel vakantiewerk. Mijn hobby's zijn snowboarden, surfen, windsurfen, kitesurfen, wakeboarden, skatboarden, duiken, parachutespringen, zweefvliegen en gitaar. Je zal wel denken: 'Hoe kan dat kind dat nou állemaal?' maar ach, zoveel is het niet. Ik heb een villa gelegen naast een prachtig meertje en daar kan ik bijna al die sporten uitoefenen. Snowboarden gebeurt alleen in de winter en skateboarden doe ik in mijn eigen skatepark in mijn tuin. Parachutespringen doe ik wanneer ik zin heb en zweefvliegen doe ik meestal elke zondag dus zoveel is het niet. Hawaii en de Malediven zijn mijn favoriete vakantielanden en daar ga ik dan ook wel vaak naartoe. Ik hou van in de lucht en in of op het water zijn maar ik haat insecten, schijnheiligheid, liegen en bedriegen. Af en toe kan ik wel eens zuipen en blow ik wel eens, voor de gezelligheid. Heel mijn leven moet ik hier niet neerschrijven dus is dit wel genoeg denk ik. Ciao!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:56 ]


    Only losers can act the way you do

    cherrycream schreef:
    zusje van de jongen?
    even het lijstje invullen.. :3
    orgineel idee trouwens :3


    Dankje, en ik zal wacht tot het ingevuld is.:Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Welke Rol?: Vriendin/Verloofde man in de bergen :')
    Overwie moet het verhaal gaan?:Onbekenden :Y)
    Naam; Maytal Jade
    Achternaam; McCoy
    Leeftijd; 20
    Broers/zussen? zo ja naam&leeftijd;
    Broer: David McCoy - 17 Jaar - vervreemd
    Hobbys; Lezen, natuur bestuderen, viool spelen, beren bestuderen
    Favo vakantieland; Schotland
    Likes; De bergen, dieren, lezen
    Don't likes; Lawaai, te veel mensen op één plaats,
    Uiterlijk+ foto; Donkerbruin tot zwart haar, groengrijze ogen, slank, verwilderd
    Maytal Jade Of Maytal Jade (kies zelf maar welkéén van de twee)
    Tekstje; Maytal Jade is rond haar achtiende getrouwd met een mysterieuze man - voor haar omgeving -. Zelf weet ze ook niet alles van hem, maar wat ze wel weet is dat ze van hem houdt. Na één tot anderhalf jaar zijn ze verhuist, ze zijn de bergen ingetrokken. Maytal weet van de legendes die de ronde gaan in de stad, maar trekt er zich niets van aan. Ze weet - of denkt te weten - dat haar man een vredelievend persoon is. Maytal haar ouders zijn al op haar veertiende gestorven en van haar broer weet ze ook niets meer. Ze weet dat hij nog steeds daar ergens beneden in de stad woont, maar meer dan dat is voor haar een groot raadsel. Ze houdt van stilte en rust, waardoor de bergen een perfecte woonplaats worden. Wanneer ze viool speelt, weergalmt het zalige geluid op de hoge heuvels. Ze kan erg genieten van haar - op eigen poten gezette - koor. Vroeger ging ze veelal op wandel, om beren te bestuderen, maar sinds er rare dingen gebeuren in de bergen, zijn er geen beren meer te bespeuren. Of af en toe nog eens ééntje.

    Hoe oud is die man? En ik ga eerst eten, vul het daarna meteen in ^^ Als dat goed is?

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:01 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Hoe oud is die man? En ik ga eerst eten, vul het daarna meteen in ^^ Als dat goed is?


    Rond de 20;"D
    Oke is goed hoor, smakelijk trouwens;)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Welke Rol?:
    Zusje van de jongen.
    Overwie moet het verhaal gaan?:
    Over de jongen ?
    Naam;
    Brittany
    Achternaam;
    Rodriques
    Leeftijd;
    16
    Broers/zussen? zo ja naam&leeftijd;
    die jongen. (ik weet niet hoe hij heet of wat zijn leeftijd is?)
    Hobbys;
    Shoppen, tekenen, haren knippen.
    Favo vakantieland;
    Als het maar warm is!
    Likes;
    Chocolade, haar vrienden, haar familie, mobiel, en haar sigaretten.
    Don't likes;
    schijnheilige trutten, overbezorgde mensen, hardcore.
    Uiterlijk+ foto;
    klik
    Tekstje;
    brittany is een feestbeest en houd wel van een drankje op z'n tijd. ze haat school en heeft een tongpiercing.
    ze kan soms heel erg arrogant zijn, maar in het donker is ze de grootste baby die je je kan voorstellen.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:44 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    De jongen heet Taylor, is 17 jaar en is verloofd met zijn vriendin ;)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:45 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    @ Conscious

    Ik ga je de rol geven van het meisje dat mee de bergen in gaat.:Y), als je het goed vindt.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Is die Taylor, Taylor Lautner? Dan wil ik zijn verloofde wel zijn maar dan moet ik wel mijn leeftijd aanpassen (nerd) Of ik wil gewoon de meest fantastische rol (nerd)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 12:48 ]


    Only losers can act the way you do

    FallingBitch schreef:
    @ Conscious

    Ik ga je de rol geven van het meisje dat mee de bergen in gaat.:Y), als je het goed vindt.
    Is goed, denk ik. Ik zal dan even mijn leeftijd aanpassen aangezien die jongen 17 is (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Conscious schreef:
    Is die Taylor, Taylor Lautner? Dan wil ik zijn verloofde wel zijn maar dan moet ik wel mijn leeftijd aanpassen (nerd) Of ik wil gewoon de meest fantastische rol (nerd)


    Ja ik ga er een Taylor Lautner storie van maken^^ -denk ik- maar het gaat dus niet over Twilight ;"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nu nog de laatste rol en ik kan gaan schrijven.:Y)


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ziezo, ik heb alles ingevuld =)
    Edit: Bedankt voor de rol! <3

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 13:03 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Trouwens, wil je laten weten wanneer deel 1 online staat? ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right