• Like Nicol heeft een waarschuwing omdat ze offtopic topics maakte.. maar Q was wel ff weer levend. Puh. en dan maar zeuren dat Q zo dood is, als het levend is is het meteen weer spam. dus tja x_x't is ook nooit goed hé ? (A)

    :x

    puh.

    -arrogante kop-


    -Kidding- :D


    We can only learn to love by loving.

    You've already told me. B)
    Ik was er niet bij, maar was je echt zo levend? 8D
    Nah, ik weet het niet.. Ik bedoel, maakte je die topics in Offtopic?


    -

    Esmaye schreef:
    You've already told me. B)
    Ik was er niet bij, maar was je echt zo levend? 8D
    Nah, ik weet het niet.. Ik bedoel, maakte je die topics in Offtopic?

    die topics stonden gewoon in stamcafé maar hadden totaal geen nut x_x
    maar topics over dat je 17 euro hebt en bijna die auto van 17 duizend euro kan kopen mogen weg ? [no offence gene die die maakte =3 jij bent grappig]


    We can only learn to love by loving.

    Een forum is er om vragen te stellen, discussies te voeren en bijvoorbeeld dingen te vertellen als dat je naar een bepaald concert bent geweest.
    Wat jij deed, was echt offtopic en dan in het verkeerde subforum. Je kan ook het topic levend maken met dingen waar je serieus over gaat praten. En kletsen kan je dan doen in gb, pb, shoutbox, offtopicsubforum en offtopic-topic. Dat zijn best veel plekken, waarom moet het dan zo nodig op het gewone forum ook?

    Krullie schreef:
    Een forum is er om vragen te stellen, discussies te voeren en bijvoorbeeld dingen te vertellen als dat je naar een bepaald concert bent geweest.
    Wat jij deed, was echt offtopic en dan in het verkeerde subforum. Je kan ook het topic levend maken met dingen waar je serieus over gaat praten. En kletsen kan je dan doen in gb, pb, shoutbox, offtopicsubforum en offtopic-topic. Dat zijn best veel plekken, waarom moet het dan zo nodig op het gewone forum ook?


    omdat het forum dood was x_x
    kijk als iets oersaai is moet je het gewoon opvrolijken, maar dat mag nog niet eens?


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    (...)

    omdat het forum dood was x_x
    kijk als iets oersaai is moet je het gewoon opvrolijken, maar dat mag nog niet eens?

    You are right! (:


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    merellicousx schreef:
    (...)
    You are right! (:


    jeeh iemand die me gelijk geeft


    We can only learn to love by loving.

    merellicousx schreef:
    (...)
    You are right! (:


    -

    Fighter schreef:
    (...)

    jeeh iemand die me gelijk geeft

    (krul)
    ik weet niet wat ik hier nu moet schrijven want een antwoord met enkel een smiley mag niet xd


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Krullie schreef:
    Een forum is er om vragen te stellen, discussies te voeren en bijvoorbeeld dingen te vertellen als dat je naar een bepaald concert bent geweest.
    Wat jij deed, was echt offtopic en dan in het verkeerde subforum. Je kan ook het topic levend maken met dingen waar je serieus over gaat praten. En kletsen kan je dan doen in gb, pb, shoutbox, offtopicsubforum en offtopic-topic. Dat zijn best veel plekken, waarom moet het dan zo nodig op het gewone forum ook?


    Your make-up is terrible

    Krullie schreef:
    Een forum is er om vragen te stellen, discussies te voeren en bijvoorbeeld dingen te vertellen als dat je naar een bepaald concert bent geweest.
    Wat jij deed, was echt offtopic en dan in het verkeerde subforum. Je kan ook het topic levend maken met dingen waar je serieus over gaat praten. En kletsen kan je dan doen in gb, pb, shoutbox, offtopicsubforum en offtopic-topic. Dat zijn best veel plekken, waarom moet het dan zo nodig op het gewone forum ook?
    Waarom hebben jullie het offtopics ding dan gemaakt? Misschien had ze dat niet gezien. (aa)


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Waarom hebben jullie het offtopics ding dan gemaakt? Misschien had ze dat niet gezien. (aa)


    Denk je dat echt, of zeg je dat om te pesten?


    Your make-up is terrible

    Ik vond dat je gelijk had,Q. was echt dood.
    Jij met je hyperactiviteit hield Q. tenminste een beetje levendiger.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 10:40 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Assassin schreef:
    (...)

    Denk je dat echt, of zeg je dat om te pesten?
    Beide. (cat)


    when words fail, music speaks.

    FACK schreef:
    (...)Beide. (cat)


    Dan meen je dat je halfdom en halfstom bent?


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dan meen je dat je halfdom en halfstom bent?
    Hoezo dat? Ik haat haar en ik mag Nicol dus. :Y) En omg, nu voel ik me beledigd hoor x-x


    when words fail, music speaks.