• Jaaa... xD


    Ik was op het strand, samen met een bf, broertje en stiefbroer [/en wat van zn vrienden]. Mn bf ging eerder naar huis en ik reed samen met mn broertje en stiefbroer mee naar huis. Teminste dat was het plan.. maar mn broertje raakte zn fietssleutel kwijt en toen zou hij eerst achterop maar er was ieamdn van 20 die dat zielig vond. Hij was ook een vriend van mn stiefbroer. Dus mn broertje ging achterop bij hem en ik werd geduwd door de brommer. maar ik had dat nooit gedaan en hij liet even los en ik begin opeens uit het niets te slingeren en ik ging aldoor helemaal scheef. Dus hun stopte met zn allen. Want ze dachten dat ik op mn bek zou gaan en dat leek ook zo en opeens toen stopte ik,alsof ik door iets werd tegen gehouden en omhoog getrokken. maar dat kan niet want hun waren op een afstand van mij en was ik net niet gevallen. Alleen mn been is geschaafd.

    Maar ik ging natuurlijk weer meteen geduwd door de brommer, toen ik zei dat ik dat goed vond.

    ik kreeg alleen de hele tijd te horen van je moet niet slingeren. Je bent een gevaar op de weg. Je mag nog lang niet brommer rijden. Je moet eerst leren fietsen. Je doet wel gevaarlijk aldoor.

    en dat wou ik even melden.

    x


    Stop holding me under and let me breathe.

    Wtfaah?
    Da's wel heel raar ..
    IK WIL OOK UIT DE LUCHT WORDEN GESLINGERD ALS IK VAL _O_


    I found myself in Wonderland.

    Ghihi.. lol :']
    Ik heb pas geleden ook brommer gereden, voor het allereerst. Diegene die me het leerde vond dat ik 't keigoed deed x']
    't Was echt gaaf.


    No growth of the heart is ever a waste

    hoe kan je geduwd worden door een brommer? :X


    -

    Met jou ga ik niet gaan rijden, lol :d

    Blondiepants schreef:
    hoe kan je geduwd worden door een brommer? :X


    hij reed met zn hand op mn rug.


    Stop holding me under and let me breathe.

    oeh your scary
    nee maar ik zie mezelf ook al vallen als iemand dat bij mij doet
    ziet zichzlef togh eerder op de brommer zelf rijden ookal bent ik 14


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    blubble schreef:
    oeh your scary
    nee maar ik zie mezelf ook al vallen als iemand dat bij mij doet
    ziet zichzlef togh eerder op de brommer zelf rijden ookal bent ik 14


    ik wordt zondag pas 14:P


    Stop holding me under and let me breathe.

    Haha!
    EEN GEVAAR OP DE WEG! Je bent niet de enigexD

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 21:29 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.