Jaaa...
Ik was op het strand, samen met een bf, broertje en stiefbroer [/en wat van zn vrienden]. Mn bf ging eerder naar huis en ik reed samen met mn broertje en stiefbroer mee naar huis. Teminste dat was het plan.. maar mn broertje raakte zn fietssleutel kwijt en toen zou hij eerst achterop maar er was ieamdn van 20 die dat zielig vond. Hij was ook een vriend van mn stiefbroer. Dus mn broertje ging achterop bij hem en ik werd geduwd door de brommer. maar ik had dat nooit gedaan en hij liet even los en ik begin opeens uit het niets te slingeren en ik ging aldoor helemaal scheef. Dus hun stopte met zn allen. Want ze dachten dat ik op mn bek zou gaan en dat leek ook zo en opeens toen stopte ik,alsof ik door iets werd tegen gehouden en omhoog getrokken. maar dat kan niet want hun waren op een afstand van mij en was ik net niet gevallen. Alleen mn been is geschaafd.
Maar ik ging natuurlijk weer meteen geduwd door de brommer, toen ik zei dat ik dat goed vond.
ik kreeg alleen de hele tijd te horen van je moet niet slingeren. Je bent een gevaar op de weg. Je mag nog lang niet brommer rijden. Je moet eerst leren fietsen. Je doet wel gevaarlijk aldoor.
en dat wou ik even melden.
x
Stop holding me under and let me breathe.