• HOE DUUR IS DAT :O
    ik moet het weten voor me vriendin ><
    ze mag er 1 als het niet te duur is :O
    Weet 1 van jullie hoe duur een lipding is :O?
    zo 1 als tom weetjewel :'D
    PLEASE REAGER <#3


    don't Worry...Be gay.

    vanaf welke leeftijd mag dat?want ik wil er ook een..

    vanaf 18 heb je geen toesteming van ouders nodig
    als je toestemming krijgt ist gelijk hoe jong je bent


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)
    vanaf 18 heb je geen toesteming van ouders nodig
    als je toestemming krijgt ist gelijk hoe jong je bent



    dus ik zou nu ook gewoon mogen als ik toestemming heb van mijn ouders?x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)


    dus ik zou nu ook gewoon mogen als ik toestemming heb van mijn ouders?x'D
    ja duyhh bill zen wankbrauwpiercing werd geplaatst op zen 9! ofnee wacht zen haar werd gekleurt op zen 9:8 twijfel:p


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)ja duyhh bill zen wankbrauwpiercing werd geplaatst op zen 9! ofnee wacht zen haar werd gekleurt op zen 9:8 twijfel:p


    x'D nou dan zal ik toch echt tot mijn 18e moeten wachten,mijn vader is er fel op tegen of is het goed als je 1 van de ouders toestemming laat geven?:O


    Lalalalalalalala.

    (...)

    x'D nou dan zal ik toch echt tot mijn 18e moeten wachten,mijn vader is er fel op tegen of is het goed als je 1 van de ouders toestemming laat geven?:O
    dan gaat u pa u vermoordenxD bij mij ist juist omgekeerdxD ik zal ook toto dan moetn wachtn


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    (...)dan gaat u pa u vermoordenxD bij mij ist juist omgekeerdxD ik zal ook toto dan moetn wachtn


    Dus je mag er ook geen als je 1 van je ouders laat toestemmen?:O


    Lalalalalalalala.

    Vanaf 16 ook niet hoor. ^^ Dan mag het gewoon zonder ouders.
    Ik deed het ook zonder.

    gelukkig^^


    Lalalalalalalala.

    vanaf welke leeftijd mag dat?want ik wil er ook een..

    Eigenlijk vanaf elke leeftijd..als je ouders het maar goed vinden :'D


    don't Worry...Be gay.

    (...)

    x'D nou dan zal ik toch echt tot mijn 18e moeten wachten,mijn vader is er fel op tegen of is het goed als je 1 van de ouders toestemming laat geven?:O

    ik heb ook precies dat probleem -.-


    don't Worry...Be gay.

    Gewoon doen, mijne waren/zijn ook fel tegen. Ze negeren je een week, that's it. ^^
    Maar je moet wel lef hebben?

    Gewoon doen, mijne waren/zijn ook fel tegen. Ze negeren je een week, that's it. ^^
    Maar je moet wel lef hebben?



    Tjaa maar ik ben geen 16 weet je?x'D


    Lalalalalalalala.

    Oh ja dan wordt het moeilijk. Gewoon wachten, waarschijnlijk wil je dan toch wel iets anders. Trust me, je vind steeds iets anders leuk. ^^ [/ervaring]

    Oh ja dan wordt het moeilijk. Gewoon wachten, waarschijnlijk wil je dan toch wel iets anders. Trust me, je vind steeds iets anders leuk. ^^ [/ervaring]


    Ja dat klopt,een jaar geleden zei ik nog: ik neem nooit piercings of tattoo's en nu wil ik 3 piercings en 2 tattoo' x'D


    Lalalalalalalala.

    Gewoon doen, mijne waren/zijn ook fel tegen. Ze negeren je een week, that's it. ^^
    Maar je moet wel lef hebben?

    ik ben dan echt dood als ik dan met een piecing thuis kom O.o
    als ik het niet doe,trekken ze die piercing er echt persoonlijk weer uit -.-'
    en de klagen die 'freak' aan omdat mijn ouders geen toestemming gaven er voor -.- '


    don't Worry...Be gay.