• Ghehe, omdat sommige meiden wel eens klagen om hun gewicht besloot ik om een 'afval'-topic te maken. Als je goede tips hebt om gezond af te vallen, drop ze dan hier neer. Wil je zelf afvallen, kijk dan gewoon regelmatig in dit topic en kijk voor tips. Nah, wie doet er mee met het afvalteam ofzo?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    - Veel beweging doen
    - Voldoende water drinken
    - Veel groenten en fruit eten
    - Snoep achterwegen houden (ga voor een gezond tussendoortje, kan ook heel lekker zijn)
    - Frisdrank ook best achterwegen houden.

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 19:01 ]


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    -Sla geen ontbijt over.
    -Eet afwisselend.
    -Eet 's morgens meer, 's middags minder en 's avonds het minst.
    -Ga regelmatig sporten. Badminton is op zwemmen na, de beste sport om af te vallen.


    You'll never dream alone. <3

    Ga naar Toscane. Het is daar 38/39 graden in de zomer. Dat betekend; je zweet je dood, ookal zit je in de schaduw. Je moet gewoon veel drinken, water dus, daar word je weer vol van, dus je hebt geen honger, dus geen tussendoortjes. En ze hebben daar, in heel Italie trouwens, fucking lekker fruit :'D Maar daarintegen zijn daar ook weer PIZZA'S. Hahahaha, slecht advies =='


    I'd rather go naked than wear fur.

    <3 Badminton


    sorry maar iedereen vind het een sport waar je wat tegen een shuttle moet slaan:@

    maar ik vind het superr<3


    Dance like nobody's watching'

    Oh, eet na 22:00 niks meer : ) Dan kan het lichaam het niet meer verteren.


    I'd rather go naked than wear fur.

    EmmaWatsonn schreef:
    <3 Badminton


    sorry maar iedereen vind het een sport waar je wat tegen een shuttle moet slaan:@

    maar ik vind het superr<3

    Dat moet toch ook :'D


    I'd rather go naked than wear fur.

    Phenomenon schreef:
    Ga naar Toscane. Het is daar 38/39 graden in de zomer. Dat betekend; je zweet je dood, ookal zit je in de schaduw. Je moet gewoon veel drinken, water dus, daar word je weer vol van, dus je hebt geen honger, dus geen tussendoortjes. En ze hebben daar, in heel Italie trouwens, fucking lekker fruit :'D Maar daarintegen zijn daar ook weer PIZZA'S. Hahahaha, slecht advies =='


    van zweten val je af (niet heel veel,paar gram fso) , maar als je daarna weer drinkt is het er terug bij (: dus zweten heeft niets met afvallen te maken.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    van zweten val je af (niet heel veel,paar gram fso) , maar als je daarna weer drinkt is het er terug bij (: dus zweten heeft niets met afvallen te maken.


    Whaha, mijn ex zei ooit tegen me: hoe meer je zweet hoe meer je afvalt. Whaha, ik had me doodgelachen toen. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Ik wil afvallen xd nja ik wou 7 kilo afvallen en nu al 5 afgevallen. ;p en ik ben in de groei en pas elf...:X


    Mode kan je kopen, styl moet je hebben!

    Breakfast schreef:
    (...)

    Whaha, mijn ex zei ooit tegen me: hoe meer je zweet hoe meer je afvalt. Whaha, ik had me doodgelachen toen. ;x


    haha ;D
    je valt wel een paar grammen af maar dat komt zo weer bij als je water drinkt (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    haha ;D
    je valt wel een paar grammen af maar dat komt zo weer bij als je water drinkt (:


    Ik drink bijna nooit water. Ik drink al op zich té weinig. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Ik drink bijna nooit water. Ik drink al op zich té weinig. ;x


    dat is slecht voor je nieren ;s
    Als je niet genoeg drinkt krijg je nier stenen.


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    prettyfly schreef:
    (...)

    dat is slecht voor je nieren ;s
    Als je niet genoeg drinkt krijg je nier stenen.


    Wat is dat?
    O-O


    You'll never dream alone. <3

    prettyfly schreef:
    (...)

    dat is slecht voor je nieren ;s
    Als je niet genoeg drinkt krijg je nier stenen.
    Ik heb zo'n voorgevoel dat je veel weet van wat slecht en goed voor je lichaam is ;o


    Only losers can act the way you do

    Phenomenon schreef:
    Oh, eet na 22:00 niks meer : ) Dan kan het lichaam het niet meer verteren.

    Oeh, dat vind ik een goede, doe ik namelijk altijd:X


    ok