• Dus, ik was met mijn oude vriendinnen daarnet aan het bellen en oude herinneringen aan het boven halen. En nu vind ik mezelf vroeger zielig.

    Want, we waren bezig over Tokio Hotel en twee jaar geleden was ik een abnormale hater en schold al die fans uit. ;$

    Gosh, ik was vroeger zielig. O=
    Nou ja, ik wil eigenlijk weten of ik nu de enige ben of niet, die vroeger zo was? ;x


    You'll never dream alone. <3

    Troost jezelf, ik dacht eerst echt dat Bill een meisje was. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Zielig kind (cat) Al een geluk dat je nu niet meer zielig bent :9~


    Only losers can act the way you do


    Vroeger was ik een verlegen en trug getrokken kind dat een echt ouderskindje was en altijd luisterde.

    Man,hoe komt het toch dat ik ben geworden zo als ik nu ben ><"
    Maar oké,dat van jou is beste wel zielig [a].

    [ bericht aangepast op 19 aug 2009 - 18:46 ]

    Ik was de hater der haters =3
    serieus.
    tot ik door een meisje op een andere site aangestoken werd door het toho virus


    We can only learn to love by loving.

    Mensen maken fouten, dus fouten maken mag en je moet je niet zielig vinden.


    Some angels have no wings.

    posessed schreef:
    Troost jezelf, ik dacht eerst echt dat Bill een meisje was. :x
    Ik ook :x Toen iemand me ze voorstelde was ik heel de tijd mijn hersens aan het pijnigen omdat ik er niet bij kon dat hij een jongen was :x


    Only losers can act the way you do

    posessed schreef:
    Troost jezelf, ik dacht eerst echt dat Bill een meisje was. :x


    Stiekem niet nee. Ik wist dat hij een jongen was. En ik had hun muziek nooit beluisterd. Ik kende zelf DMM niet eens. Maar, ik weet niet waarom, ik haatte ze zonder reden. |: Gosh, ik schaam me daar nu wel wat voor, hoor. °-°


    You'll never dream alone. <3

    JOYCEVIPx schreef:
    Vroeger was ik een verlegen en trug getrokken kind dat een echt ouderskindje was en altijd luisterde.
    Man,hoe komt het toch dat ik ben geworden zo als ik nu ben ><"


    nou kijk je ontmoette mij en char
    en toen gingen we zat worden in de wei
    en daarom ben je zo
    einde
    -fantasiieee-


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Ik was de hater der haters =3
    serieus.
    tot ik door een meisje op een andere site aangestoken werd door het toho virus

    Bij mij was het anders. -Durf me uit te lachen-

    Dus, ik kreeg op een nacht een droom en ik zat in mijn muziekschool, samen met mijn ex-bf, op een verlaten plek, op een soort klein podiumpje. En ineens komen Tom en Bill dat podium op en zeggen ze; 'HELUUW BELGUIM' En toen liep mijn bf daar zo op en knuffelde Bill en ik zat daar maar bij en ik durfde niet eens een slecht woord te zeggen over hoe homo ik hem wel niet vond. En toen ik wakker werd, stak ik meteen de pc aan en zocht Tokio Hotel op, downloade de videoclip van DDM, lachtte ze héél hard uit en werd toen fan omdat ik de muziek prachtig vond. -ook al wou ik het op dat moment niet toe geven-


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)
    Bij mij was het anders. -Durf me uit te lachen-

    Dus, ik kreeg op een nacht een droom en ik zat in mijn muziekschool, samen met mijn ex-bf, op een verlaten plek, op een soort klein podiumpje. En ineens komen Tom en Bill dat podium op en zeggen ze; 'HELUUW BELGUIM' En toen liep mijn bf daar zo op en knuffelde Bill en ik zat daar maar bij en ik durfde niet eens een slecht woord te zeggen over hoe homo ik hem wel niet vond. En toen ik wakker werd, stak ik meteen de pc aan en zocht Tokio Hotel op, downloade de videoclip van DDM, lachtte ze héél hard uit en werd toen fan omdat ik de muziek prachtig vond. -ook al wou ik het op dat moment niet toe geven-


    okée das best..

    apart? (A)


    We can only learn to love by loving.

    Vleermuisjeh schreef:
    Mensen maken fouten, dus fouten maken mag en je moet je niet zielig vinden.


    Pech, ik was het wel. =3
    Serieus, ik was de grootste hater van de klas en mijn bf's waren de grootste fans. Weet je wel wat voor een discussies wij soms hadden over een band? O-O
    -Ook al moet ik zeggen dat het mijn bf's hun schuld is, want zij begonnen steeds over Tokio Hotel en wisten dat ik niets van die band moest-


    You'll never dream alone. <3

    Fighter schreef:
    (...)

    okée das best..

    apart? (A)


    -Heb je gelachen? (:-
    Want, ik lach mezelf nu serieus uit. O-O


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    -Heb je gelachen? (:-
    Want, ik lach mezelf nu serieus uit. O-O


    ik moet eerlijk toegeven..
    een beetje =3


    We can only learn to love by loving.

    Conscious schreef:
    Zielig kind (cat) Al een geluk dat je nu niet meer zielig bent :9~


    Wrijf het er maar in. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Fighter schreef:
    (...)

    ik moet eerlijk toegeven..
    een beetje =3


    I knew it! =D
    -Helderziend-


    You'll never dream alone. <3