• Ik moet weer even zagen want thuis is iedereen weer eens onterecht boos op mij.
    Kijk, ons oud toetsenbord was stuk, dus had mijn vader er een nieuw gekocht.
    Dat werkte dus niet, dus is de computer met de 2 toetseborden naar een computercrak van de politie gegaan, die mijn oom kent. Die mens heeft dus vandaag gezegt dat het moederbord compleet stuk is, en dat we er een nieuwe moeten kopen. 'dat hij nog nooit zoiets heeft gezien.'
    En natuurlijk is het weer mijn fout, omdat ik de enige ben die op die computer zat.
    Nu, dat ding was al 2ehands, en nog is volgestouwt met allerlei onnodige programma's door een holandse computercrak die mijn ouders kende. Het enige wat ik erop heb gedaan, is internet gebruikt, Word gebruik, Limewire gebruikt (wat er dus al opstond) en Itunes. En prentjes en schoolwerken opgeslagen. En dan is het mijn schuld? Lekker seg...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    das niet eerlijk oÔ
    mr ik ken het gevoel , ouders geloven ons gewoon nooit xD


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Misschien heb je een virus gedownload met Limewire.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Seel schreef:
    das niet eerlijk oÔ
    mr ik ken het gevoel , ouders geloven ons gewoon nooit xD


    jah, omdat ze zelf niets van computers af weten... de mijne kunnen zelfs nog niet deftig internet gebruiken...


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Screwed schreef:
    Misschien heb je een virus gedownload met Limewire.


    Kan, geen idee. Maar normaal komt het er dan op van 'bestand niet veilig' dacht ik..


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Screwed schreef:
    Misschien heb je een virus gedownload met Limewire.

    Daar kan je moederbord niet van kapot gaan eh?


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Pfft... Als je een virus hebt, kan de computer nog gemaakt worden. Gelukkig heeft mijn vader té veel verstand van computers en kunnen dus ook altijd alle bestanden gered worden.

    Maar het is inderdaad nogal lullig dat ze jou de schuld geven Ö


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Daar kan je moederbord niet van kapot gaan eh?


    Inderdaad. Echt belachelijk dat je vader boos op je is.


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Arme jij ;(


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Vergeten je ouders dat het 2ehands is misschien? Het kan evengoed de schuld zijn van degene die het voor jou gebruikte.


    Happiness hit her like a train on a track