• het eerste deel online te zetten van; Hostage Love. {Robert Pattinson}

    Een doodgewoon doorsnee meisje, word op een brute manier gegijzeld in de kelder van haar zusje. Ze word er geslagen en gedreigd om een videoboodschap te maken, die ze gaan opsturen naar het meisje haar ouders. Het meisje komt er achter dat haar bloedeigen zusje achter de hele gijzeling zit, omdat ze hevig in de schulden staat. Met andere woorden, ze heeft geld nodig. Het meisje haar zusje, dreigt haar ouders om een grote som geld te betalen en als ze dat niet doen, kunnen ze de schedel van het meisje verwachten in de brievenbus.

    Enkel hebben de ouders niet zoveel geld en kunnen ze het niet afbetalen. Ze schakelen de politie erbij, wat duidelijk geen goed idee was. Het meisje haar zusje raakt in paniek en weet er niets anders op, dan het meisje te laten verdrinken in een rivier. Wanneer ze daar staan en alles klaar staat om het meisje in de rivier met grote stromingen te laten duwen, ontsnapt het meisje en vlucht naar een rij huizen. Ze hoort heel veel muziek in één of ander huis in de buurt en gaat daar langs, aangezien er daar ook volk zal zijn.

    Wanneer ze aanbelt, staat ze blijkbaar voor de beroemde ster, Robert Pattinson. Hij herkent het meisje meteen van de televisie, waar ze ondertusen beroemd is geworden door een gijzeling. En dan blablabla, de rest weet ik zelf nog niet. Ü


    Medemogelijk gemaakt door; Annelies en Kika™

    Edit; Oeps, ik had ontdekt dat de storie nog niet online stond, maar nu staat hij dat wel. ^-^

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 17:05 ]


    toemtiedoemdoem.

    Heroism schreef:
    het eerste deel online te zetten van; Hostage Love. {Robert Pattinson}

    Een doodgewoon doorsnee meisje, word op een brute manier gegijzeld in de kelder van haar zusje. Ze word er geslagen en gedreigd om een videoboodschap te maken, die ze gaan opsturen naar het meisje haar ouders. Het meisje komt er achter dat haar bloedeigen zusje achter de hele gijzeling zit, omdat ze hevig in de schulden staat. Met andere woorden, ze heeft geld nodig. Het meisje haar zusje, dreigt haar ouders om een grote som geld te betalen en als ze dat niet doen, kunnen ze de schedel van het meisje verwachten in de brievenbus.

    Enkel hebben de ouders niet zoveel geld en kunnen ze het niet afbetalen. Ze schakelen de politie erbij, wat duidelijk geen goed idee was. Het meisje haar zusje raakt in paniek en weet er niets anders op, dan het meisje te laten verdrinken in een rivier. Wanneer ze daar staan en alles klaar staat om het meisje in de rivier met grote stromingen te laten duwen, ontsnapt het meisje en vlucht naar een rij huizen. Ze hoort heel veel muziek in één of ander huis in de buurt en gaat daar langs, aangezien er daar ook volk zal zijn.

    Wanneer ze aanbelt, staat ze blijkbaar voor de beroemde ster, Robert Pattinson. Hij herkent het meisje meteen van de televisie, waar ze ondertusen beroemd is geworden door een gijzeling. En dan blablabla, de rest weet ik zelf nog niet. Ü


    Medemogelijk gemaakt door; Annelies en Kika™

    Edit; Oeps, ik had ontdekt dat de storie nog niet online stond, maar nu staat hij dat wel. ^-^


    toemtiedoemdoem.

    ik ga 'm maken want ik het titelidee kom van mij


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Enjoythefall schreef:
    ik ga 'm maken want ik het titelidee kom van mij


    Dankje. _O_


    toemtiedoemdoem.

    Iedereen moet hem maken :Y)
    Want hij is goeeed.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    Iedereen moet hem maken :Y)
    Want hij is goeeed.


    Dude, jij bent liefterig.


    toemtiedoemdoem.

    BrokenDreams schreef:
    Iedereen moet hem maken :Y)
    Want hij is goeeed.

    Tuuurlijk isie goed! (cat)
    Hij komt van de twee geweldigste personen op heel Quizlet?

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Tuuurlijk isie goed! (cat)
    Hij komt van de twee geweldigste personen op heel Quizlet?

    Overdrijven is ook een vak eh
    :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Heroism schreef:
    (...)

    Dude, jij bent liefterig.

    Jij bent liefteriger. : )


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Jij bent liefteriger. : )


    Wij overdrijven nooit. ;x
    En iedereen die hem maakt en een reactie nalaat is liefterigeboelendinges. :Y)


    Liefde zie je nooit aankomen, je voelt het aankomen.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Overdrijven is ook een vak eh
    :X

    Ö Nu ben ik beledigt
    Grapje (krul)

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ö Nu ben ik beledigt
    Grapje (krul)

    Maar, jullie zijn wel hele lieve mensjes heeur. ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    dude, ik kan niet wachten 8D


    I made a deal with god ):