HoiixD, naja ik ben dus nieuw op quizlet ^^ , en ik ben een serie begonne, maar nu maakt niemand die , willen jullie is zien wat er mis is met mijn quiz?, dan weet ik wat ik fout doen ^^ Dank Uu x33
He's the reason for the teardrops
whah^^ Ik zie in inder geval geen fouten, of vind hem niet selcht eigenljk:o Nja veel succes nog^^
If you had never come out of the blue, I would've stay
Veel succes op Quizlet (Ofzeu)
dank uu ^^
Wh leuke schermafbeelding trouwens^^
Ghehe, diej vn mij? Dank uu x33 Ma ik krijg onze TimTom er ni op
Hmmm ik ook ni:o mrjah kga dieje me gimp w verkleine ofoz^^ en dn zal ik em doorsture^^ alle als ik er nog mee kn werekn
Ik vind jouw Quiz leuk!^^ Dus snel verder doen!^^
Get outta my head!
Whaaaaaaaaaah evelyne^^ Jouw kn ik ergens vn (A° Miss omda ge ijn tweelingzus zijt x33
JAJA MEL I LIEBE DICH en Vn F Hou ik ook ^^ lOveYouX, wij kille mense zonder Leve ^^
Whaha love ya too^^ We hebebn btw al het perfecte slachtoffer om te 'killen'.^^ @ evelien -srry dat ik het hier plaats- hebt gij de cd's van op reis en vrije tijd al??
F is weg die is gaan simse ^^ Ghehe we ginge hem toch begrave ^^ ,, Mél , wnr gaan we naar de bergstraat?
Smerige F hmm nog geenn id eigenlijk. Heb wss tijd zat dus zegt mar wanneer jij kan.^^
ik heb tijd zat ^^ Bv 2 augutus ^^ Maandag anders?
Voor mij is dat goed^^ Hmmm waar spreken we dan af? Gewoon voor de academie ofzo? Da's misschien wel makkelijker^^
Uhuu^^ das goej Oom half 2 ??? off gaan we naar leuve?