• Yelleuw.

    Toen ik me daarstraks aan het douchen was schoot er opeens een geweldige nieuwe story in mij naar binnen. Maar ik zit met twee problemen: 1. Ik weet niet hoe ik hem moet noemen. 2. Is hij wel echt goed, of niet? Hieronder het idee:

    Idee:
    'Ik keek Bella aan. Ze zag er adembenemed mooi uit, en zelfs ik zag dat, al was ik een meisje. Ze rook ook verschrikkelijk goed, maar zo mocht ik niet denken. Niet nu, nu Edward in de buurt was. Ik zou niet weten hoe lang ik het nog uithoud zonder haar bloed geproefd te hebben, ze rook zo heerlijk. Maar zo mocht ik niet denken. Bella hoorde nu bij ons, ze was een deel van de familie en ik zou haar of de familie nooit iets aandoen. Of was dat alleen maar schijn?'

    De verhalen die je hier leest worden allemaal uit de ogen van Isabella Swan of andere meisjes gezien die daten met Edward Cullen of Jasper Hale. En de verhalen die je hier leest zeggen weinig tot niets over de rest van de familie. Wat als dit verhaal nu eens uit de ogen wordt gezien van Alice Cullen? En wat als Alice in de greep wordt gehouden door een duivelse vampier die haar tegen Bella en haar eigen familie, zélfs tegen Jasper, opzet?


    DUUUS

    Doen-Niet doen?
    Titel?

    xoxo'

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 15:58 ]

    je weet het van mij en ik had je de titel net gestuurd


    We can only learn to love by loving.

    Doen maar ik weet geen titel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Je kan het wel doen,ik denk dat veel Twilight-fans dit een interessant verhaal gaan vinden,maar ik zelf vind het niet zo dus ik weet niet zeker of ik hem zal maken =]

    PS; Weet geen titel.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 16:08 ]

    Doed
    de titel MOET
    Driven by the devil wordne


    We can only learn to love by loving.

    Fighter schreef:
    Doed
    de titel MOET
    Driven by the devil wordne

    Na, over de titel beni k dus niet zekr ;D
    Eerst zei je: Neem 'Gedreven door het kwaad' maar dan in het Engels en nu moet ik 'Gedreven door de duivel' nemen 8D

    Ik zou hem wel doen.
    Double Secret.
    Captured thoughts.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Na, over de titel beni k dus niet zekr ;D
    Eerst zei je: Neem 'Gedreven door het kwaad' maar dan in het Engels en nu moet ik 'Gedreven door de duivel' nemen 8D


    ik vind the evil niet leuk klinke?


    We can only learn to love by loving.

    Tranquillity schreef:
    Ik zou hem wel doen.
    Double Secret.
    Captured thoughts.

    Wat betekend 'Captured'? ;x

    @Nicol
    Okaay, The devil klinkt dus leuker 8D

    captured betekend gevangen toch en idd the devil is cooler


    We can only learn to love by loving.