Toen ik me daarstraks aan het douchen was schoot er opeens een geweldige nieuwe story in mij naar binnen. Maar ik zit met twee problemen: 1. Ik weet niet hoe ik hem moet noemen. 2. Is hij wel echt goed, of niet? Hieronder het idee:
Idee:
'Ik keek Bella aan. Ze zag er adembenemed mooi uit, en zelfs ik zag dat, al was ik een meisje. Ze rook ook verschrikkelijk goed, maar zo mocht ik niet denken. Niet nu, nu Edward in de buurt was. Ik zou niet weten hoe lang ik het nog uithoud zonder haar bloed geproefd te hebben, ze rook zo heerlijk. Maar zo mocht ik niet denken. Bella hoorde nu bij ons, ze was een deel van de familie en ik zou haar of de familie nooit iets aandoen. Of was dat alleen maar schijn?'
De verhalen die je hier leest worden allemaal uit de ogen van Isabella Swan of andere meisjes gezien die daten met Edward Cullen of Jasper Hale. En de verhalen die je hier leest zeggen weinig tot niets over de rest van de familie. Wat als dit verhaal nu eens uit de ogen wordt gezien van Alice Cullen? En wat als Alice in de greep wordt gehouden door een duivelse vampier die haar tegen Bella en haar eigen familie, zélfs tegen Jasper, opzet?
DUUUS
Doen-Niet doen?
Titel?
xoxo'
[ bericht aangepast op 16 aug 2009 - 15:58 ]