• Halloo THxSunshine is hier.:Y)
    Ik wou het erover hebben dat Sommige th fans echt te hysterisch zijn:$ We worden allemaal over één kam geschoren..Vind ik!Ik kan me wel voorstellen dat iemand die geen fan is het een keer beu wordt..Omdat sommige fans gewoon overal'Tokio Hotel'lopen te schreeuwen.En dan worden ze gepest enzeuw..Maar meestal denken mensen dat alle fans zo zijn.Jaa scheld me maar uit:$
    Maar zo denk ik erover.
    wat denken jullie erover?
    en nee het heeft echt niets met leeftijd te maken ofzo..Oudere fans kunnen net zo hysterisch zijn.
    THxSunshine heeft gesproken.<33


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hmm, een keer waren we heel melig, en toen zijn we naar en oude vrouw gegaan, en zeiden we: TOKIO HOTEL! en toen vroeg ze wat we zeiden, dus wij nog een keer TOKIO HOTEL zij: oh.. als jullie het zeggen is het goedXD.
    Maar ik vind dat je gelijk hebt hoor.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik ben het volledig met je eens.
    We worden idd in hokjes geplaats :S
    Ik ben een "stille" fan. Ik draag wel T-shirts enzo. en ik kan m'n mond niet over ze houden tegen mijn vriendinnen. Maar ik schreeuw het zeg maar niet van de daken.
    Maar dat zou ook echt niet bij mij passen, want ik ben over het algemeen stil :P


    Fight for you're love, cause it worth it

    fijn om te weten:)


    Pictures fade away, but memories are forever

    zijn er nog mensen die er anders over denken?


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ja ik !


    Wie du mir, so ich dir.

    xD.. Nee even serieus. Ik vind dat je gelijk hebt.. En iedereen mag me verrot schelden.. Gaat u gang maar.. Maar ik heb gewoon een hekel aan die meisjes van ongeveer 12 tot 15 die echt helemaal doordraaien.. en mij niet snappen als ik het niet snap dat ze alles voor die jongens doen.. >< F*ck echt waar.. het zijn maar jongens.> Inmiddels zo arrogant als de tering.. NIemand kent ze.. en wilt hun leven geven voor een van hen. hoe ziek is dat?!

    en ik ben dus echt niet zo.. En dan zeg ik dat ik naar tokio hotel luister en dan ben ik in eens een puberaal k*t kind.. alleen maar door die stereotypefans


    Wie du mir, so ich dir.

    ik ben ook en fan van TH maar ik ga het nu ook weer niet in de straten gaan roepen! sommige mensen die me net ontmoeten of nog maar net kennen, verschienten er zelf van dat ik fan ben van TH! haha...Best wel grappig!

    Je hebt wel gelijk! en heb geen zin om een levensverhaal op te hangen hier, dus houd het kort;3 Je hebt gelijk


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    xD.. Nee even serieus. Ik vind dat je gelijk hebt.. En iedereen mag me verrot schelden.. Gaat u gang maar.. Maar ik heb gewoon een hekel aan die meisjes van ongeveer 12 tot 15 die echt helemaal doordraaien.. en mij niet snappen als ik het niet snap dat ze alles voor die jongens doen.. >< F*ck echt waar.. het zijn maar jongens.> Inmiddels zo arrogant als de tering.. NIemand kent ze.. en wilt hun leven geven voor een van hen. hoe ziek is dat?!

    en ik ben dus echt niet zo.. En dan zeg ik dat ik naar tokio hotel luister en dan ben ik in eens een puberaal k*t kind.. alleen maar door die stereotypefans

    Jaa goed gesproken kind:)
    Ik loop ook niet rond met Tokio hotel t-shirt..die bewaar ik liever voor het concert of trek ze lekker aan in het weekend.Niet iedereen hoeft het te weten dat ik fan ben.Ik schaam me er helemaal niet voor, integendeel zelfs..Kben er trots op dat ik niet een standaard smaak heb qua muziek.Maar hey? niet iedereen hoeft te weten wat ik leuk vind en wat niet.Alleen mensen die mij persoonlijk kennen weten er vanaf.


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Jaa goed gesproken kind:)
    Ik loop ook niet rond met Tokio hotel t-shirt..die bewaar ik liever voor het concert of trek ze lekker aan in het weekend.Niet iedereen hoeft het te weten dat ik fan ben.Ik schaam me er helemaal niet voor, integendeel zelfs..Kben er trots op dat ik niet een standaard smaak heb qua muziek.Maar hey? niet iedereen hoeft te weten wat ik leuk vind en wat niet.Alleen mensen die mij persoonlijk kennen weten er vanaf.


    Ik geloof dat TH juist standaard begint te worden. Ik bedoel maar..

    K geloof dat ik als een hater begin te klinken.. O.ô


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    (...)

    Ik geloof dat TH juist standaard begint te worden. Ik bedoel maar..

    K geloof dat ik als een hater begin te klinken.. O.ô

    Kind je hebt gelijk , maar dat komt door WannaB's;)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Kind je hebt gelijk , maar dat komt door WannaB's;) eerst was het juist apart en cool, maar al dat hysterische gedoe verpest het voor de normale fans..niemand maakte Tokio Hotel eerst zo belachelijk en kijk nu..Hyves barst van de anti tokio hotel.


    Pictures fade away, but memories are forever

    xD.. Nee even serieus. Ik vind dat je gelijk hebt.. En iedereen mag me verrot schelden.. Gaat u gang maar.. Maar ik heb gewoon een hekel aan die meisjes van ongeveer 12 tot 15 die echt helemaal doordraaien.. en mij niet snappen als ik het niet snap dat ze alles voor die jongens doen.. >< F*ck echt waar.. het zijn maar jongens.> Inmiddels zo arrogant als de tering.. NIemand kent ze.. en wilt hun leven geven voor een van hen. hoe ziek is dat?!
    en ik ben dus echt niet zo.. En dan zeg ik dat ik naar tokio hotel luister en dan ben ik in eens een puberaal k*t kind.. alleen maar door die stereotypefans

    Amen. Kind, je bent geniaal. Ze zijn zeker arrogant geworden.

    (...)
    Amen. Kind, je bent geniaal. Ze zijn zeker arrogant geworden.
    Juhj Raven is het met mij eens xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Ben het er mee;)
    Okee, ik draag TH shirts, heb mijn agenda en kamer vol met TH en nog wel meer dingen. En als ik weet dat er een concert is word ik ook hyper en op concerten zelf sta ik ook te schreeuwen.
    Maar ik ben geen fan die heel de dag het over TH heeft. Mijn vriendinnen (die geen fan zijn) zouden gek worden. Ik praat eigenlijk bijna nooit met ze over TH. Ze weten: Ze is TH fan. Klaar. Verder niet veel x) Maar ik ben niet zo'n histerisch kind dat over de straat heen staat te schreeuwen. (doe ik soms alleen als ik melig ben;))


    bla bla bla