• Ik heb een probleem. ik ben verliefd op een jongen. Hij is 16 en ik ben 14. Ik heb al eerder met hem geflowt, maar dat liep op een ruzie af (laangg verhaal!). dat hebben we dus opgelost, en nu zijn we weer in de flow.
    ik ben helemaal gek op hem, en hij zegt dat ook op mij te zijn.
    maar hier komen mijn problemen:
    1 - hij heeft al een relatie!
    2 - ik ging een xtje naar de wc, en toen zaten we op msn wat prive tegen elkaar te praten, en dat hebben mijn ouders gelezen! nu mogen ze hem niet meer (je kent wel dat overbezorgde ouders gedoe) en willen ze niet meer dat ik met hem om ga/of met hem praat. (nee hij bedrijgde me niet ofzo.)
    3 - een vriendin van mij (nouja "vriendin"- ze heeft me gebruikt) is zijn ex!
    ik denk dat ik op de hele verkeerde jongen val. nu wilt hij -het- met me doen, en wilt met me gaan chillen enzo.
    we gaan misschien ergens volgende week samen chillen, en dan zeg ik tegen mn ouders dat ik met een vriendIN naar de stad ga, want als het zover is (dat ik bijv. een relatie met hem heb), dan vertel ik het mijn ouders wanneer ik me het beste bij voel.
    alleen me ouders snappen niet, dat ik verliefd word op zulke jongens! (* ze hadden me msn gesprekken toch gelezen?).
    ik heb mijn ma wel vertelt, dat ik weer met hem omga. ze heeft dat geaccepteert maar mijn ma zegt dan steeds; "niks nemen met hem hoor! hij is alleen maar een player en niet te vertrouwen!"
    alleen, ik weet niet of dit wel zo slim is!
    hebben jullie tips? of wat is jullie mening hierover?
    bedankt. <3


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Hij heeft al iemand?
    Sorry maar wat doe jij dan met hem o.O

    Cherished schreef:
    Hij heeft al iemand?
    Sorry maar wat doe jij dan met hem o.O

    hij gaat het misschien uitmaken met dat meisje voor mij.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 18:45 ]


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Cherished schreef:
    Hij heeft al iemand?
    Sorry maar wat doe jij dan met hem o.O


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    hij gaat dat meisje dumpen voor jou,maar als hij een nieuw meisje leert kennen,kan het dat hij jou dumpt voor haar ?


    everybody needs a song.

    Cherished schreef:
    Hij heeft al iemand?
    Sorry maar wat doe jij dan met hem o.O

    cherrycream schreef:
    (...)
    hij gaat het misschien uitmaken met dat meisje voor mij.

    Hij dumpt jou net zo goed weer.

    Sorry, maar ik vind dat je echt verkeerd bezig bent.
    Ik HAAT overspel.

    Volgens mij blijf je beter gewoon vrienden, net zoals Cherished: ik haat overspel, zoiets doe je gewoon niet :X


    -

    dankjewell.. <3


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    cherrycream schreef:
    (...)
    hij gaat het misschien uitmaken met dat meisje voor mij.

    Dit is nu logica waar ik nou niet bij kan. Als hij bereid is het met haar uit te maken voor jou, dan kan hij jou dat geintje evengoed flikken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Oh en nogal logisch dat hij het met haar uit wil maken, als er bij jou seks valt te halen.
    Serieus, ik kan zo nijdig worden door dat soort jongens. Ik geef je ouders vierkant gelijk. Use your common sense!


    No growth of the heart is ever a waste

    Hij wilt het met je doen. (misschien wel omdat hij geen geduld heeft en hij het bij het andere meisje niet mag, omdat zij dat nog niet wilt)
    Naderhand maakt hij het wellicht uit, omdat hij het weer met een ander wilt. Als hij het in no-time met een ander uitmaakt, doet hij dat bij jou ook gewoon.
    Ik zou het bij vrienden laten.

    En dat was mijn wijze raad. 8)


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Eh, hallo? Hij heeft een vriendin? Ik heb er niets tegen dat het een badboy is, dat moet je helemaal zelf weten. Maar wacht op z'n minst tot het uit is tussen die twee, en ga dan pas verder met hem. Je wilt niet weten hoe het voelt als je vriendje vreemdgaat. Dat is echt pijnlijk. Niet doen dus voordat het uit is. En wat die vriendin, die zijn ex is, betreft; als zij jou gebruikt heeft, is het geen echte vriendin. En als het geen echte vriendin is, is deze jongen geen ex van een vriendin van jou, en kun je met hem doen wat je wilt, zodra hij single is.


    Life is hard and then we die

    Aurelia schreef:
    Oh en nogal logisch dat hij het met haar uit wil maken, als er bij jou seks valt te halen.
    Serieus, ik kan zo nijdig worden door dat soort jongens. Ik geef je ouders vierkant gelijk. Use your common sense!

    't blijft me verbazen hoe je gewoon met een jongen kunt rotzooien als je wéét dattie al iemand heeft. Echt :S

    met zulke jongens kun je echt beter niets beginnen. als je je met hem inlaat en seks met hem hebt, kan het zijn dat ie je alleen daarvoor gaat gebruiken. O.o weet je, de kans is zelfs groot. niet doen dus!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.