• Mischien een beetje laat maar dat komt om dat alles nog wat druk was enzo,Ik zit nu in het ziekkenhuis op de draadloos internet laptop van mijn pa^^,Naast mijn 2 lieve zusjes en mijn lieve broertje,
    Mijn MaMa is bevallen van een hele hele lieve 3 ling!!!!!!!!!!

    Ik vind het zooooo leuk
    Ze zijn echt zo lief klein,
    Ze heten Evi Lente&Mike Mike is het jongetje^^

    ooooow ik ben zo blij!!!


    De drieling

    Het gaat super goed met de Baby's ze mogen morgen naar huis,Alleen nu ben ik ziek(huil)

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 21:01 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Wat leuk! (: Gefeliciteerd!


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Gefeliciteerd ^^


    You're a star in heaven.

    gefeliciteerd!
    Al zou ik het zelf niet willen hebben, stel je voor. Zit je in de examens, heel de tijd dat geween :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Auwie, wat schattig ^^ Gefeliciteerd =]

    Conspiracy schreef:
    Auwie, wat schattig ^^ Gefeliciteerd =]


    Dankje allemaal,En slaapeloze nachten zal ik niet zo hebben want ze huilen niet veel^^,Maar het gaat super met ze,


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Een drieling? O.O
    Gefeliciteerd. Ik vind baby's zo schattig. :Y)

    Ik heb het personelijk niet zo op kinderen, en dan vooral niet op een dríéling
    Maar heel erg gefeliciteerd:D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Waaat super! Echt heeel leuk.. mijn moeder is 2 maanden geleden bevallen van mijn zusje.. (dat is er maar 1 hoor) Maar de komende tijd moet je echt genieten want dan gaan ze voor het eerst lachen en dat is zoo schattig! Gefeliciteeerd.


    Because you're the only one for me, where are you?

    TiientjoOh schreef:
    Waaat super! Echt heeel leuk.. mijn moeder is 2 maanden geleden bevallen van mijn zusje.. (dat is er maar 1 hoor) Maar de komende tijd moet je echt genieten want dan gaan ze voor het eerst lachen en dat is zoo schattig! Gefeliciteeerd.


    Oke ik zal goed opletten<3


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    En je kunt flesjes geven enzo! oh.. en je leert misschien van je ouders wel een luier verschonen.. niet dat dat zo leuk is hoor :X


    Because you're the only one for me, where are you?

    Woooow (:
    Proficiat een drieling (:


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Aw.
    zo schattig. (flower)


    A. ikmisje.

    EEEN DRIELING!!!! Tering XD ik zou helemaal door de dolle heen zijn :D succes de komende tijd, want veel slaap zul je wss niet krijgen :P en natuurlijk, gefeliciteerd!


    Life is hard and then we die