• WOESH een hele lange tijd dat ik weer een een topic geopend heb gehehe XD Maar eh weet jij al wat je later wilt worden (beroep).

    Ik zelf wil graag piercer worden en dan uiteindelijk in een eigen piercingshop met Meline (POOHBEARx3) x'D of iets in de muziek industrie....

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:10 ]


    I build a house for your bones!

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)

    Waarom gaat Tattoo artist nooit wat worden?


    Mijn ouders zouden er alles aan doen om dat tegen te houden! --'
    Ik vind het echt een hele mooie manier om "kunst" te maken en het is gewoon super leuk, ik had dit jaar een jongen in de klas die zichzelf tattooërt en eigen stuff heeft, ik ben een paar keer bij hem geweest en hij heeft mij echt alle basis stuff al geleerd en tips gegeven, maar mijn ouders vinden het helemaal niks...
    Zodra ze het wisten moest ik elke dag meteen uit school naar huis gaan (en dat kwam ook gedeeltelijk omdat ik elke dag spijbelde en na de eerste 2 uur op school al naar met hem naar huis ging om die dingen te leren want ik vond mijn opleiding niet leuk)...
    Ze kijken wel eens met mij naar LA Ink en Miami Ink maar de laatste tijd willen ze niet meer dat ik dat kijk (ik keek het elke dag) wat ze niet weten is dat ik toch 5 dvds van Miami Ink onder mijn bed heb liggen zodat ik het toch nog kan kijken (:


    dream, dare, fly!

    Scriptwriter of iets anders in de filmindustrie :3


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Mijn ouders zouden er alles aan doen om dat tegen te houden! --'
    Ik vind het echt een hele mooie manier om "kunst" te maken en het is gewoon super leuk, ik had dit jaar een jongen in de klas die zichzelf tattooërt en eigen stuff heeft, ik ben een paar keer bij hem geweest en hij heeft mij echt alle basis stuff al geleerd en tips gegeven, maar mijn ouders vinden het helemaal niks...
    Zodra ze het wisten moest ik elke dag meteen uit school naar huis gaan (en dat kwam ook gedeeltelijk omdat ik elke dag spijbelde en na de eerste 2 uur op school al naar met hem naar huis ging om die dingen te leren want ik vond mijn opleiding niet leuk)...
    Ze kijken wel eens met mij naar LA Ink en Miami Ink maar de laatste tijd willen ze niet meer dat ik dat kijk (ik keek het elke dag) wat ze niet weten is dat ik toch 5 dvds van Miami Ink onder mijn bed heb liggen zodat ik het toch nog kan kijken (:


    Dat is echt erg.. Ik zal blijven proberen doorzetten. Wanneer je 18 bent hebben ze niks meer over je te vertellen..

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Mijn ouders zouden er alles aan doen om dat tegen te houden! --'
    Ik vind het echt een hele mooie manier om "kunst" te maken en het is gewoon super leuk, ik had dit jaar een jongen in de klas die zichzelf tattooërt en eigen stuff heeft, ik ben een paar keer bij hem geweest en hij heeft mij echt alle basis stuff al geleerd en tips gegeven, maar mijn ouders vinden het helemaal niks...
    Zodra ze het wisten moest ik elke dag meteen uit school naar huis gaan (en dat kwam ook gedeeltelijk omdat ik elke dag spijbelde en na de eerste 2 uur op school al naar met hem naar huis ging om die dingen te leren want ik vond mijn opleiding niet leuk)...
    Ze kijken wel eens met mij naar LA Ink en Miami Ink maar de laatste tijd willen ze niet meer dat ik dat kijk (ik keek het elke dag) wat ze niet weten is dat ik toch 5 dvds van Miami Ink onder mijn bed heb liggen zodat ik het toch nog kan kijken (:


    WOOW das lame


    I build a house for your bones!

    Tolk.

    Ik wil arts worden ;3

    Een gesloten jeugdinrichting trekt me wel. Niet dat ik er zelf ín wil belanden, maar daar werken ofzo (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    POOHBEARx3 schreef:
    (...)

    Dat is echt erg.. Ik zal blijven proberen doorzetten. Wanneer je 18 bent hebben ze niks meer over je te vertellen..


    Ja inderdaad ik blijf gewoon steeds doorkijken en tekenen en gelukkig ben ik bijna 18 _O_ (7 november) en like iedereen hier wil rijlessen voor hun verjaardag, wat ik wil is dat boek van Kat Von D en een ketting met een tattoo gun eraan, wat veeeeeel goedkoper is dan rijlessen maar me ouders het niet willen --'
    *blijft het er gewoon tegen ze over hebben tot ik ze gek heb (a)*


    dream, dare, fly!

    Pliena schreef:
    Geen idee, maar tot nu toe denk ik aan kinderverpleegsterhuisarts. Ik kan natuurlijk nog 4841215815845 keer van gedachten veranderen.


    ok

    Muziek-industrie,
    Acteren, mensen zeggen dat ik daar voor gemaakt ben. .__.
    Of modellenwerk, lijkt me ook gaaf.
    Dan wel fotomodel, want ik ben vet klein. ><


    -

    Muziek.
    Of acteren.
    En ik weet het verder niet.

    Ik denk dat ik pedofilie ga studeren :9~


    All was well.

    Despondency schreef:
    Een gesloten jeugdinrichting trekt me wel. Niet dat ik er zelf ín wil belanden, maar daar werken ofzo (:

    mijn oom werkt op een psychiatrische instelling. is dat ook zo iets
    ja toch [/voelt zich dom]

    en ik droom van een baan als schrijfster of iets in de muziek/film industrie.
    maar ik denk dat het waarsgijnlijk een prutbaan wrod waar ik zelf geen lol aan heb en het doe omdat mijn moeder het vind dat het moet.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb altijd al gezegd dat ik later geweldig ga worden.

    zangeres, actrice, schrijfster

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 10:53 ]


    Rather hurt by the truth, than made by a lie.

    geen idee eigenlijk :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay