Maar jij bent gewoon vet slim!
Ik was helemaal vergeten dat jouw ex-crush ook skateboarde de mijne ook en zijn skateboard mocht ik ook niet hebben. Het leven is hard.
Haha, maar ik snap het wel als iets njiet mag is hij niet meer leuk!
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
Decoy schreef: Maar jij bent gewoon vet slim!
Ik was helemaal vergeten dat jouw ex-crush ook skateboarde de mijne ook en zijn skateboard mocht ik ook niet hebben. Het leven is hard.
Haha, maar ik snap het wel als iets njiet mag is hij niet meer leuk!
idd
ookal wou hij me wel leren skateboarden
ik kan skateboarden
op 5 cm hoge hakken
en iemand die me vasthoud
-slaat marloes-
oehh ik weet jouwn naam
damn hoe weet ik jouwn naam?
o ja ik herken jou ava overal
buhahah yaay :'D
maar ik wil ook al zo lang een babycakes shirt, maar kan ze niet bestellen want we hebben geen creditcard ofzo o.o maar nu ga ik naar Manchester toe
There are several things that I have been doing wrong.
buhahah yaay :'D
maar ik wil ook al zo lang een babycakes shirt, maar kan ze niet bestellen want we hebben geen creditcard ofzo o.o maar nu ga ik naar Manchester toe
idd
ookal wou hij me wel leren skateboarden
ik kan skateboarden
op 5 cm hoge hakken
en iemand die me vasthoud
Dat is wel heel knap, maar ik draag nooit hele hoge hakken want dan ben ik zo groot o.o'
maar ik kan wel skateboarden omdat toen ik 6 was had mijn neef ene skateboard en die pikjte ik altijd in als ik daar was. : D
En ik ging tegen mijn ex-crush zeggen dat ik niet kon skateboarden en hij wou het me leren maar het hoeft van mij niet meer.
Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.
evengroot als jij als jij niet gegroeit bent ? 1.68
Heb ik ooit verteld hoe groot ik ben? [/dom]
Naja, ik ben 2 cm gegroeit maar oké. Wahaha zijn we bijna even groot.
Maar dat komt gewoon omdat jij 4 dagen jonger bent en dus ik in 4 dagen 2 centimeter meer heb kunnen groeien!