• NR1.
    Hij drukte voor de laatste keer zijn lippen tegen de mijne, enn wreef nog een laatste keer met zijn hand over ons zoontje van 2jaar zijn wang. En vertrok, wist ik dat het echt voor de allerlaatste keer was? Kimberly McCordy is een jong meisje van 12jaar dat wordt uitgehuwelijkt aan een jongeman van 17jaar, een soldaat genaamd Jasper Whitlock. Ze was pas 13jaar toen ze haar kindje kreeg. Hij keert nooit meer terug van het "feestje". Kim leeft alleen met haar kindje bij haar schatrijke ouders. Op haar negentiende verjaardag komt er een onbekende gast. Hij blijkt een vampier te zijn en ontvoert haar zoon en bijt haar, en zegt dat haar man nog leeft en dat ze binnenkort hem kan gaan zoeken , want ze wordt ook een vampier, net zo als haar man. Nu ze haar man terug heeft gevonden komt ze erachter dat hij hertrouwd is...

    Welke titel?
    *Cold As You
    *I'm Only Me When I'm With You
    *Like We Never Had A Broken Heart

    Ps: als de deze story kies, geef mij dan eens oude jongesnnamen, want voor dat kind heb ik nog geen naam :]


    NR2.
    Kimberly is een normaal tienermeisje. Ze woont bij haar oma want haar moeder is vlak na haar geboorte gestorven. In de beginjaren van Kim's leven kwam er altijd een knappe jongeman langs genaamd Edward, hij kwam telkens voor haar oma, nu ze zeventien is komt die jongen nietmeerKimberly haar oma ligt op sterven en vlak voor ze sterft, geeft ze aan KIm een briefje. Daarop staat dat ze in de kast een oud rood boek moet nemen , de levensdagboek van haar oma. En daarin staat dat ze die Edward en zijn familie moet vinden om haar toekomst en het verleden te kennen, en dat ze daar het verleden van haar moeder en oma kan vinden.

    Welke titel?
    *You Belong With Me
    *Your beautiful Gold eyes
    *Love Comes Without Warning


    Ik heb dus zin om een nieuwe story te maken, nu ik heb twee nieuwe verhaaltjes verzonnen*die hierboven x]*, en ik kan niet kiezen , want ik vind ze beide leuk en goed :] *EGO xD*
    Dus willen jullie mij eens zeggen welke verhaal en titel het best is, en over wie het moet gaan?

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:22 ]

    1ste -> Like We Never Had A Broken Heart

    Is BDW heel erg orgineel!

    laat je me weten als je er mee begint ook al ga je die andere doen, want die is ook cool! But Jasper is the nicest:)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:21 ]


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tweede fosho! En dan Your beautiful gold eyeys of die laatste titel ;D

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 13:27 ]

    De eerste met de titel Like We Never Had A Broken Heart


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'