• Heeft er nog iemand naar de vallende sterren gekeken gisteren? 8)
    Ik vond het zo mooi :9~ ik zag er maar 6 ofzo, maar 2 toen ik Six Feet Under The Stars luisterde en dat vond ik heel erg pakkend. ;D

    Brightside schreef:
    Vorige week donderdag toen wij met de buurt buiten zaten zagen we er. En dat is dan zo gezellig als we daar met z'n allen zitten. :')
    Maar die van toen zag ik dus niet, ookal was ik ervan op de hoogte. Maar toen sliep ik al omdat ik toen nog een werkende vrouw was. ;p
    Maar ik weet dat je het pakkend vond, ha. Je deed zelfs een wens voor me. Die ik ooit wil weten. B)

    Ik vertel het als je terug bent van pukkelpop.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Ik vertel het als je terug bent van pukkelpop.

    Lekker, dat apprecieer ik. Hopelijk meeten we dan die laatste zaterdag dan kan je het dan vertellen en dat zou nog leuker zijn. :')
    Misschien heb ik een vermoeden waar het over gaat. :Y)

    Brightside schreef:
    (...)
    Lekker, dat apprecieer ik. Hopelijk meeten we dan die laatste zaterdag dan kan je het dan vertellen en dat zou nog leuker zijn. :')
    Misschien heb ik een vermoeden waar het over gaat. :Y)

    Wat je ook vermoed, het is zo niet, ik wil je gewoon laten wachten. :Y):9~(nerd):X(A) Jaa, hopelijk dan meeten. ;D Als we dan meeten, vertel ik er nog eentje! :9~

    Is dat elk jaar rond 12 augustus?
    Ik heb het iig niet gezien.

    Endeavor schreef:
    (...)
    Wat je ook vermoed, het is zo niet, ik wil je gewoon laten wachten. :Y):9~(nerd):X(A) Jaa, hopelijk dan meeten. ;D Als we dan meeten, vertel ik er nog eentje! :9~

    Wat een smiley's. Maar niet dan wat ik vermoed. Ik blijf benieuwd. B) En dan mag je dat allemaal vertellen wat je wil. Hopelijk dan meeten, ja ja ja! :9~

    Ja ik ben de hele avond opgeweest om te kijken was echt mooi ik heb er 4 gezien samen met mijn zus kwist het niet, maar ze zei dat ze het had gelezen op internet dus wij maar wachten XD


    You are so god damn Sexy <3

    Ik wist het maar was vergeten te kijken. Maar ik zag er weel één toen ik uit de auto kwam toen. ^^
    Dat is mooi he. ^^ Ik heb er al meerdere gezien.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb er naar gekeken Ü ECht prachtig!


    Live for something or die for nothing

    Ik wou wel kijken maar ik ben in slaap gevallen x_x


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    waren er vallende sterren dan?


    Stop holding me under and let me breathe.

    kutheid, dat wist ik niet :X

    Anders had ik zeker weten wel gekeken :Y)

    Haha, wel toeval dan!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb nog nooit een vallende ster gezien ]:


    You're a star in heaven.

    Rickjuh schreef:
    O.o ik wist daar niks van, anders had ik zeker gekeken.
    Ik heb me hele leven nog geen een vallende ster gezien..

    Nee ik ook niet! In al die jaren dat ik leef,heb ik geen enkele vallende ster gezien en dat vind ik stom want ik wil hem zo graag zien.