• Ík liep net door de gang. Langs de deur van de wc. Hoorde ik daar ineens een geluid vandaan komen, wat er niet vandaan hoort te komen als er niemand op zit o.Ô...

    Dus ik die deur open maken.. Loopt gewoon onder de wc allemaal water [en toebehoren x_X] uit.. Ieh groooooooose gooor bah. En het ergste is, dat ik dat zojuist ook nog heb moeten opruimen, omdat.. mijn moeder niet thuis was >.<

    Ik heb serieus zo hard mijn handen ontsmet met chemische rommel dat ze nu helemaal branden. IeuwIeuwIeuw echt goor, dan vind ik braaksel van mijn hond opruimen nog minder erg als dit >.<.

    Nu voel ik me dus officieel heel goor >.< BAH!


    Wie du mir, so ich dir.

    Cool, lag mijn drol er ook in?
    Nee grapje, ik zou moeten overgeven :X


    -

    Iew :x
    Dat klinkt ook echt goor, ik heb medelijden met jou.
    Ik dacht dat ik het erg had met het braaksel en youknowwhat opruimen van mijn honden :x


    You're a star in heaven.

    Blondiepants schreef:
    Cool, lag mijn drol er ook in?
    Nee grapje, ik zou moeten overgeven :X
    Nou gelukkig was het niet zo erg dat er serieus drollen onder uit kwamen dat had ik niet overleefd :'D(krul). Maar er kwam serieus bruine vloeistof onderuit -ieuwieuwieuw- Bah :')


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Nou gelukkig was het niet zo erg dat er serieus drollen onder uit kwamen dat had ik niet overleefd :'D(krul). Maar er kwam serieus bruine vloeistof onderuit -ieuwieuwieuw- Bah :')

    Iewl, maar ik heb dat wel al gemaakt :X
    Het regende hier super hard en er spoot water uit de wc van onze kelder en daar lagen échte drollen in ><


    -

    Ieuw :X
    Jij gaat vast nachtmerries van overlopende WC hebben vanavond (en huizen zonder zeep :Y))


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    grose!
    sterkte, man.


    ok