• Kunnen story's niet in de spotlight ? :8


    -

    geen idee..
    zo niet zal rutger daar wel aan werken.


    -

    Volgens mij wel? Ik zal even kijken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Want als ik op dat ding klik van ''Wil je ook in de blabla'' staat mijn story er niet bij :X
    enkel mijn 2 quizzen.


    -

    Raar, want als je op de story klikt die je in de spotlight wil hebben kan je wel drukken op in de spotlight. Mischien werkt dat?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Oh kan dat, wist ik niet :') Ik zal proberen ^^


    -

    Weet je het voor de volgende keer. Maar als ik jou was zoui ik hem morgen rond 6 uur 's avonds in de spotlight zetten want dan zijn de meeste mensen online.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Dat lukt wel, alleen werkt mijn mobiel tegen dus het helpt niks :')


    -

    Awh dat is kut dan, naja fijn dat, dat dan wel helpt. Misschien mag het met de mobiel van je ouders en dan betaal je hun terug?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Weet je het voor de volgende keer. Maar als ik jou was zoui ik hem morgen rond 6 uur 's avonds in de spotlight zetten want dan zijn de meeste mensen online.


    Doe ik ook altijd. 6/7 uur is hier spitsuur.


    We'll still love each other, forever and always. <3