• Ik ben vanavond terug gekomen van vakantie, daar komt deze week een uitgebreid verslag van XD Maargoed. Op éen camping, was een lekkerding. Hij werkt daar. En omdat ik niet wist of hij Engels kon of niet, heb ik maar niks tegen hem gezegd. Hahaha, de eerste keer dat ik hem zag, en hij mij, was trouwens in het meer. Dus met uitgelopen mascara, waar ik later achterkwam, en nat haar enzo. Ik was ook de hele tijd te kloten met Jeroen, mijn broer. Maargoed. Zaterdagavond, de laaste avond heb ik een briefje geschreven.
    'Hi : ) I don't know if you speak English, so i keep it short. *********@hotmail.com <- my msn. Add me : ) Ciaoo.'
    En ik had hem onder zo'n deur daar doorgeschoven waar hij het eerst is als hij komt. Dus, vanavond kom ik op msn, nog niks. Een halfuurtje later ongeveer komt er in een keer iets van ene Marco. Dus ik accepteren, en ik zeg hey. Hij zo hey, i'm Marco. You are the girl from the letter : D Dus ik helemaal doodlachen. Want ik had nooit gedacht dat ie hem zal vinden eigelijk, en uberhaupt zal toevoegen XD Maargoed. Beschrijving van hem: Bruin, bruin groot krullend haar en echt een superschattige lach : D Nah, dat wou ik even zeggen.
    Ciaooooooooooo, x.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 11:11 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Ik hoop niet dat je Englisch geschreven hebt want het is English ;D
    Maar oké, leuk ;DD

    Whoeps. Nee, wel gewoon English XD Typfout : X

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 11:11 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Omgod dat is wel heel gaaf. : D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hij is echt vet aardig : D Hij gaat me Italiaans leren (nerd)


    I'd rather go naked than wear fur.

    was die vakantie in italie??
    kei tof vo u :D
    egt cool
    bij mij vorig jaar op de camping was er ook nen hete en die werkte daar ook ma hij kon geen zak Engels -_- dusja daar ging de droom xD


    What happened in the crew stays in the crew ^^

    Leuk voor je! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Hahaha, cooooooool. (cat)


    Tanya is de beste.

    Dat is nou iets wat ik nooit zou doen. :X


    "I shut my eyes in order to see.'

    Clay schreef:
    Dat is nou iets wat ik nooit zou doen. :X


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Hah, supervet. :3 Dat moet ik onthouden!


    You move me ......... Kurt

    Clay schreef:
    Dat is nou iets wat ik nooit zou doen. :X

    Ahaha, why not XD Kijk, straks had ik het aan hem gevraagd, en dan kan hij geen Engels, sta ik ook even lekker voor lul. Ahaha. Wel grappig opzich, mja.


    I'd rather go naked than wear fur.

    How cute. :Y)


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Ahmagash, even dacht ik dat je het over mijn vakantiecrush had. Die werkte aan een meer, waar we toen waren. Maar toen je bruin krullend haar zag had ik zoiets van: Neuh, dat issie niet.
    Anyw: Cuuuute ^^