• Zoals de titel; Waarom bestaat er liefde? Eerst voel je je helemaal geweldig elke keer als je aan diegene denkt of als je m ziet, maar er is altijd wat, ik ben nog nooit echt samen met iemand geweest. Alleen maar mensen die ik toch niet kan krijgen omdat ze tever weg wonen, beroemd zijn(dus ik ze niet ken), als ze al een vriend/vriendin hebben... Het kan nooit is een keer, gewoon iemand leuk vinden zijn... altijd groeien er weer grote gevoelens op. En als je dan weer achter komt dat ze je niet willen of ze hebben al iemand, dan breekt je hart, en de volgende keer weer. En het enigste wat mij over een gebroken hart helpt, is een nieuwe liefde, die dan ook weer fout gaat... Ik probeer er niet een te denken, maar t lukt niet. En ik wil absoluut niet emo lijken ofzo, maar zo voel ik me gewoon.
    Weet iemand iets van tips, of wat dan ook, om over zoiets heen te komen?

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 21:32 ]

    het gaat heus wel een keer goed. voor iedereen gaat het een keer goed :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Jouw tijd komt nog wel. Op een dag is er iemand voor jou die je ziet en denkt; "Dat is de ware." Gewoon nog even volhouden. Everything will be alright.


    You move me ......... Kurt

    Oooooit gaat het een keer goed.
    Wanneer, weet je nooit. Mss pas op de 80ste. Maar laten we die gedachte even voor wat het is ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    zoals trafficlight zegt: het gaat heus wel een keer goed.


    -

    Blondiepants schreef:
    zoals trafficlight zegt: het gaat heus wel een keer goed.

    Weetje het klinkt heel erg bekend voor mij!
    Wat bij mij vaak helpt is het van je af schrijven, in een vorm van gedicht, songtekst of gewoon een verhaaltje!
    Vaak voel je je dan opgelucht en een klein beetje beter!
    En verder is het gewoon wachten tot het eindelijk eens de juiste is ;)


    dream, dare, fly!

    Eet een ijsje en kijk naar 'Sex and the City'.
    Doe ik ook, helpt eht. :Y)

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 16:46 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    heb ik ook :(
    diegene die ik leuk vind woont te ver weg -__-'


    Here I Am

    Nou, ik heb dat ook een tijd gehad, ik was verliefd op iemand maar die had al een vriendin en liet me ook merken dat we gewoon vrienden waren, maar, na een tijd begonnen er bij hem ook gevoelens te groeien, dus het kan áltijd wel eens een keertje goed lopen hoor. (:
    Gewoon volhouden en de hoop er in houden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Als er geen liefde bestond, bestond jij nu ook niet. (nerd)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    wtf heeft dat nu weer met emo's te mkn?.--" en dan nog wat is er mis met ze? srry maar daar erger ik me dus aan..

    & liefde is hatelijk,maar ik zou ook niet kunnen leven zonder(H)
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nerveus schreef:
    Als er geen liefde bestond, bestond jij nu ook niet. (nerd)

    En da's de harde waarheid, en zo is't. :'D

    Maar toch komt het verhaaltje mij bekend voor. Ik heb meerdere malen iets gehad, maar telkens ging zij vreemd, deed dingen die ik niet uit kan staan terwijl ze het weet of vertelt dingen die ik haar in vertrouwen heb gezegd aan anderen. Voor mij NOOIT meer, wat dat betreft. Tenzij ik ergens op deze wereldbol de ware tegenkom, maar die kans is klein.
    Tot die tijd focus ik me dus op wat ik wel heb; vrienden, hobby's, de band etc.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.