• -Happiness is like a butterfly; the more you chase it, the more it will elude you.

    [But if you turn your attention to other things, it will come and sit softly on your sholder… ]

    Om gelukkig te zijn moet je soms geduld hebben en afwachten. Dit geld ook voor Emily, die al sinds de 1e dag dat ze hem zag verliefd op Jacob Black is. Dan ontmoet ze de knappe Edward Cullen en ze trekt veel met hem op. dan ontdekt ze dat Jacob hem haat en bedenkt een plan om hem jaloers op Edward te maken ; ze moet samen met hem zijn. Maar gaat dit wel lukken doordat Edward gedachten kan lezen?




    - He said ''I Love you'' - I Sneezed and said i was allergic to bullshit

    Kay is een vreemd meisje, altijd al geweest. Ze is jongensachtig, heeft niet veel vrienden en heeft een hekel aan de liefde. Maar dan moet ze noodgedwongen verhuizen naar haar famillie in het kleine stadje Forks. Kay woont daar bij haar neef Mike Newton en zijn famillie. Kay raakt bevriend met ene Bella Swann en ontmoet zo Jacob Black, de jongen van haar dromen. Ze veranderd voor Jacob, Maar is het niet beter om zichzelf te blijven?






    -Kill, kill, kill. Would you murder for love?

    Agnes vertrouwde hem, dat was een grote fout. Dankzij hem is ze nu gebroken. Ze zag hem niet als een vriendje, terwijl hij haar als zijn vriendin zag. Hij had haar uitgescholden, zich in moeten houden om haar niet te slaan. Die hij is Edward Cullen. Vanaf het moment dat ze hem ontmoette waren ze goed bevriend. Maar ze heeft altijd meer voor Jasper/Jacob gevoeld. Wat moet ze nou doen? Plots komt het in haar op dat Edward zichzelf zou kunnen verliezen. Zou hij moorden voor haar?


    welk verhaal zal ik kiezen?
    titel goed?
    naam goed?

    als je de laatste kiest :
    Jasper of Jacob ?


    We can only learn to love by loving.

    Nummertje twee ^^ En de titel is zeker en vast goed!

    welk verhaal zal ik kiezen? nummer twee
    titel goed? Jep
    naam goed? Jep ;]

    Kickson schreef:
    welk verhaal zal ik kiezen? nummer twee
    titel goed? Jep
    naam goed? Jep ;]


    Alhoewel drie vind ik ook goed, en als je dat neemt dan moet je Jasper nemen ;]

    Ik kan niet kizen tussne twee en drie :]

    Nummer 2 , en de titel is goed ^^


    -kabouter

    zo te zien word het 2 =3


    We can only learn to love by loving.

    waarom bitches ? O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik wil nummertje één! Omdat ik die gaver vindt dan al die anderen ;D Eén dus, NICOL. En de titel is coooooooooool <3

    Trafficlight schreef:
    waarom bitches ? O.o


    omdat ik dat een leuk woord vind ookal zijn de meeste Q'ers liefjes


    We can only learn to love by loving.

    Het eerste verhaal.
    De titel is leuk.
    De naam is oké.
    Jacob.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.