• Heb net mijn nek gebrand met mijn gloednieuwe krultang
    and it hurts o.o
    damn seriues
    ik zit hier met een washandje in me nek en het brand zo keihard


    We can only learn to love by loving.

    Autsch, arme jij! Over je hoofd wrijven met je hand, en dan met je hand over die plek -alsjemenogvolgt- Het vet van je hoofdhuid -klinktranzigmaarvaltwelmee- zorgt ervoor dat het ietsje minder pijn doet.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 17:30 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Wahaha dat ken ik x] Ik had ook een paar weken geleden voor het eerst mijn stijltang geprobeerd and toen brandde ik twee keer achter elkaar mijn duim, vraag me niet hoe ik dat deed c[:

    Ik heb dat vaak met mijn stijltang. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    KirstenSnaps schreef:
    Autsch, arme jij! Over je hoofd wrijven met je hand, en dan met je hand over die plek -alsjemenogvolgt- Het vet van je hoofdpijn -klinktranzigmaarvaltwelmee- zorgt ervoor dat het ietsje minder pijn doet.


    oehh dat ken ik
    werkt alleen niet :x


    We can only learn to love by loving.

    Maskerade schreef:
    (...)

    oehh dat ken ik
    werkt alleen niet :x
    hmmm, kuttens normaal gesproken wel. Dan uhm.. Geen idee. Goed koelen :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, dat doet fucking pijn! Heb ik ook altijd x]
    Goed koelen en anders ff onder de koude douche gaan staan.


    -

    Auuuwtsh , Misschien met een ijsblokje proberen ?


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    oejj,....
    kheb een keer mijn vinger tusse de stijltang gekrege. dde hele avond met mun vinger in een glas.. het deed egt heel pijn XD


    --

    AUWCHHHHHHH. ik heb weleens me oor verbrand met me stijltang maar me nek nog nooit. Nicol hoe krijg je dat voor elkaar XD


    I build a house for your bones!

    Ik heb een keer met mijn oor tussen mijn stijltang gezeten, met mijn vingers. En dat deed ook pijn. Afvoeren die brol (a)


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    auwch :s goed laten afkoelen en, als je dat thuis hebt liggen, zo een zalf voor brandwonden opdoen. Het pikt, maar het zal beter genezen ofzo, i think

    ik verbrand me ook veel aan mijn stijltang(cat)


    everybody needs a song.

    Aaauuutch das niet leuk (cat) heb ik ook al eens meegemaakt met mijn stijltang


    Happiness hit her like a train on a track

    Autsj, sterkte o.ô
    Ik heb een keer mijn bil verbrand, en er zit nog steeds een hele grote litteken.
    Ik had de stijltang niet uitgedaan, en had hem op me bed gelegd.
    En zonder dat ik het wist dat de stijltang daar lag, ben ik op mijn bed lekker vrolijk gaan landen op mijn kont.


    ok

    Auwchtsch, dat doet echt veel pijn. Arme jij.


    Tanya is de beste.