• Heey mensen, me moeder is nogal jankerig vandaag... want van alles gaat mis. Ze heeft een paar dagen geleden flinke brandwonden gekregen van hete thee op haar borst, en elke keer als ze weer naar het ziekenhuis moet, hoop je toch weer voor goed nieuws, maar ze moet toch een chirurg zien die daarin gespeciliceerd(hoeSchrijfJeDat?) is. Dat zou deze vrijdag gebeuren, maar hij is er alleen op woensdagmiddag... op mijn verjaardag. Ik vind het niet zo erg, ik bedoel: ze is er 's ochtens en in Groningen(wij wonen in emmen), en als ze weer thuis komt moeten we over een of twee uur weer eten en dan is het weer avond.

    Ze gaat dus door een depri tijd, dus wou ik vragen: weet iemand iets om haar op te vrolijken?
    Alvast bedankt


    Second star on the right and straight on till morning

    Je kan met haar een film gaan kijken? (:


    -

    in ieder geval sterkte=)
    Zeg haar dat je je moeder belangrijker vind dan jou verjaardag, en dat het je écht belangrijker vindt dat ze naar die chirurg gaat ipv naar je verjaardag.
    Wees lief tegen haar, en help haar als je kan?
    Ik weet niet of je er wat aan hebt..
    -x-


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Bedankt, ze belt nu wat familie leden om te kijken of ze ook een dag later kunnen... en ik heb haar net duidelijk gemaakt dat haar bezoek aan een chirurg belangrijker is dan me feestje.
    Ze huilt al niet echt meer.


    Second star on the right and straight on till morning

    Ok we gaan zo een film kijken, me moeder, zus en ik. en t gaat wel weer goed met haar... ga nu ff van de laptop af
    Daag <3


    Second star on the right and straight on till morning