• Geloof me. Ik ben donderdag bij Alysse in de tent gaan slapen. Alle sinds, dat was de bedoeling. Om één uur snachts zagen we een spin kruipen, maar echt een grote vieze zo eentje dat je in de films tegenkomt en dat jou bijt. Ik heb een fobie voor spinnen dus ik werd gewoon zot. Wij hebben snel al onze spullen genomen en op Alysse haar trampoline gekropen en daar hebben we tot vijf uur in de ochtend op gelegen met hoop en al een uurtje slaap. We hadden het allebei super koud dus besloten we om terug naar de tent te gaan, maar eerst even kijken of we die spin zagen. Maar die vier uur buiten was niet zonder gevolgen. Alysse heeft 47 muggenbeten ik heb er 24 alleen aan nog maar aan mijn voorkant aan mijn achterkant wil ik nog niets eens beginnen. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Alysse schreef:
    (...)
    jij bent de enigste die zegt medelijden te hebben. (cat)

    Echt he, iemand die tenminste meeleefd (puh) : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik moest op straf de hele kampweek met onze groep (in tent ingedeeld) buiten slapen dóh. We hadden energy en shandy en dat soort stuff mee. Dat mocht niet dus moesten we buiten slapen (wel onder een afdak tegen de stromende regen gelukkig). Was wel droog, gelukkig waren er toen niet zo veel muggen. Hebben we buiten met een genadige docent een biertje zitten drinken :'D
    Helaas hadden jullie geen zuipzooi of wat dóh. Maar jullie kozen er zelf voor om buiten te gaan slapen, ik niet :P Ik zou je Azaron aanraden tegen de muggenbeten :'D
    Neeh, dat was wat overdreven of niet? Maar toch, best kut. :'D

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 20:02 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Damn, ik durf helemaal niet buiten te gaan slapen. Zeker niet kamperen in bossen. Ken je de film Wrong Turn? Echt, die kanibalen. Ik ben daar nu echt bang voor Ö


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik heb laatst buiten in een tent geslapen & toen werden ik en twee andere vriendinnen helemaal gek toen er een kevertje door de tent vloog. 4 keer hebben we die proberen buiten te krijgen, en uiteindelijk heb ik hem vermoord met mijn slipper x'd


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    yourNERD schreef:
    Damn, ik durf helemaal niet buiten te gaan slapen. Zeker niet kamperen in bossen. Ken je de film Wrong Turn? Echt, die kanibalen. Ik ben daar nu echt bang voor Ö

    Ken em niet. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Ik ben ook in een tent gaan slapen en ik heb daar eigenlijk geen last van :X
    Maar ik vermoord spinen gewoon als ik er eentje zie. [à]
    Maar inderdaad arme jullie.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 20:12 ]


    everything you imagined, and more...

    Op een of ander zomerkamp moest ik ook buiten in een tent slapen.. een hele week! dat was ook echt verschrikkelijk met al dat ongedierte dat daar rondliep..
    spinnen vind ik niet zo erg, maar pissebedden en kakkerlakken en zo iewl!


    Je moet worden wie je bent.

    Honour schreef:
    Ik ben ook in een tent gaan slapen en ik heb daar eigenlijk geen last van :X
    Maar ik vermoord spinen gewoon als ik er eentje zie. [à]
    Maar inderdaad arme jullie.


    Yeah, al 2 mensen met medelijden. (cool)


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)

    Yeah, al 2 mensen met medelijden. (cool)

    3 dude, ik zei je al dat het best kut voor je is :'D Ik heb ook buiten geschlapen, maar dat verhaaltje staat hierboven ergens geloof ik :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nou dat is best wel pech x)
    Al die keren dat ik al buiten heb geslapen heb ik nooit iets voorgehad xD

    Haha, ik vind dat zo gezellig in een tentje slapen. Maar ik doe dat dan ookal heel lang ieder jaar. :')

    Undertaker schreef:
    (...)
    3 dude, ik zei je al dat het best kut voor je is :'D Ik heb ook buiten geschlapen, maar dat verhaaltje staat hierboven ergens geloof ik :P

    3 dus,
    trouwens, Alice liefje,
    ik ga nog steeds buiten slapen hoor, maar ik spuit gewoon vol met insecte-weet-ik-wat, ghaha,
    ik ga met sander daar slapen. :9~:9~:9~


    Some people make the world special just by being in it

    Drie weken geleden op scoutingkamp hadden een vriendin en ik een mierennest voor onze tent :'D
    Gingen we met ons kussen voor de tent en ons hoofd uit de tent [/zie je het al voor je] liggen en naar de wolken kijken. Zien we opeens allemaal mieren x_x
    Oeps.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Poor you & Tanya. Ik heb medelijden


    Only losers can act the way you do

    yourNERD schreef:
    Damn, ik durf helemaal niet buiten te gaan slapen. Zeker niet kamperen in bossen. Ken je de film Wrong Turn? Echt, die kanibalen. Ik ben daar nu echt bang voor Ö

    The Blair Witch Project kijken terwijl je in de bossen bent, daar word je ook niet bepaald blij van. :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.