• Het 4de boek uit de twilight serie, hij is nog niet uit in nederland maar ik wil hem zo graag hebben.

    In dit boek, trouwen Bella en Edward, en blijkt bella zwanger te zijn, ze krijgen een dochtertje. Ook word Bella eindelijk een vampier.


    En dat boek wil ik nu hebben.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 13:01 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Oké, ik ben nu geen fan van Twilight. De titel klonk gewoon mooi. Maar nu zit je gewoon alles te vertellen dat in het boek gebeurd. Dan is er toch minder aan dan dat je vol spanning zit te wachten?
    Bedoel, dan zit je erop te wachten en dan zegt iemand net alles wat erin staat voordat je 't gelezen hebt!

    - mijn mening.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    schat kan je lang wachten ;'D
    Hij komt pas volgend voorjaar uit ;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Uhu. :'D
    En hij heeft ook vele meer hoofdstukken dan de vorige boeken. En er zijn ook hoofdstukken uit Jacob's POV. :'D

    Vet, ik wil hem/


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Silhouettes schreef:
    (...)
    Uhu. :'D
    En hij heeft ook vele meer hoofdstukken dan de vorige boeken. En er zijn ook hoofdstukken uit Jacob's POV. :'D

    De hoofdstukken van Jacob heb ik overgeslagen, ik ga nu heel BD opnieuw lezen, maar ik vond die best saai, ik vind heel Jacob gewoon saai :$


    -

    Immortal schreef:
    schat kan je lang wachten ;'D
    Hij komt pas volgend voorjaar uit ;)

    Mweh.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    xBillster schreef:
    Oké, ik ben nu geen fan van Twilight. De titel klonk gewoon mooi. Maar nu zit je gewoon alles te vertellen dat in het boek gebeurd. Dan is er toch minder aan dan dat je vol spanning zit te wachten?
    Bedoel, dan zit je erop te wachten en dan zegt iemand net alles wat erin staat voordat je 't gelezen hebt!

    - mijn mening.

    Ze kunnen het ook niet lezen, en daarbij ze vroeg zelf of er nog iets spannends gebeurt.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    De hoofdstukken van Jacob heb ik overgeslagen, ik ga nu heel BD opnieuw lezen, maar ik vond die best saai, ik vind heel Jacob gewoon saai :$


    Toen ik die hoofdstukken zeg in Jacob POV vond ik het echt kut. Ik kan Jacob gewoon niet hebben en gelijk je zegt hij is gewoon doodsaai :x


    You're a star in heaven.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    De hoofdstukken van Jacob heb ik overgeslagen, ik ga nu heel BD opnieuw lezen, maar ik vond die best saai, ik vind heel Jacob gewoon saai :$

    Haha. :'D
    Ik weet al niet meer wat ik van die hoofdstukken vond. ><

    Division schreef:
    (...)

    Toen ik die hoofdstukken zeg in Jacob POV vond ik het echt kut. Ik kan Jacob gewoon niet hebben en gelijk je zegt hij is gewoon doodsaai :x

    Ja toen ik new moon aan het lezen was en Jacob aan de beurt was was ik al verder in het boek aan t bladeren. van wanneer komt Edward nou?
    En bij elke pagina was ik teleurgesteld als ie er nog niet was xD


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Jongens, miss moet hier een spoilertopic van gemaakt worden? -kuch- XD Maar ik heb ook Breaking Dawn hier, bijna uit. Ik vind hem niet zo heeeel erg geweldig zoals de anderen hem meestal wel vinden. Mijn lievelingsboek is New Moon. Maar ik heb er sowieso voor gezorgd ze in het Engels te lezen, veeeeeel leuker. Hij komt uit t engels, dan wil ik hem ook int engels lezen.


    "Let them eat cake!"

    Immortal schreef:
    (...)
    Ja toen ik new moon aan het lezen was en Jacob aan de beurt was was ik al verder in het boek aan t bladeren. van wanneer komt Edward nou?
    En bij elke pagina was ik teleurgesteld als ie er nog niet was xD


    Echt ik vond New moon het minst goede boek [ook al ben ik nog in BD bezig] altijd maar die Jacob ><


    You're a star in heaven.