• Ik ben net weer terug van mijn 3 dagen vakantie. En mijn ouders vonden het wel luek om naar scheveningen te gaan, tis lekker weer dus ik stap met mijn ouders mijn zusjes en mijn tante in de Tram, en toen moesten we er ineens plotseling uit, en toen is waarschijnlijk mijn mobiel uit mijn broekzak gevallen, want ik ben hem vanaf toen kwijt. En nou voel ik me klote, en zit ik de hele tijd aan mijn broekzak te voelen, echt waar ik mis gewoon het gevoel van een mobiel in mijn broekzak, ik ben aan het afkicken, ik helemaal stressen, ik ben zo iemand die dan meteen denkt dat iemand mijn mobiel pakt om mensen in mijn telefoonboek rare smsjes ofzo te sturen, maar oke hij geeft telkens voicemail als ik hem bel. Dus waarschijnlijk ligt mijn simkaart gewoon ergens in de prullenbak bij scheveningen. --'

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat is echt, eerder kut. S:


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    dat is verneukt O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    :O gecondoleerd


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    echt klote is dat , ik heb 3 maanden of langer zonder gezeten sim kaartje was bevroren

    Kut is dat o.ô
    Dat heb ik ook twee keer meegemaakt, maar toen ik naar mijn nummer belde nam iemand op en toen hebben we op een punt afgesproken zodat ik mijn telefoon terug kon krijgen.


    ok

    Dat is echt heel kut voor je Ievs, maar je wist al dat ik er zo over dacht. Je kan altijd even vragen bij de politie mijne is ooit eens in de bus blijven liggen en toen heb ik een nieuwe gekregen. (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aaahw, en indeed, ik zal je nummer moeten wissen nu. O.O

    Ga je snel weer een nieuwe kopen, of gaat dat nog een tijdje duren?

    klote is dat ;o


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Prodigy schreef:
    Aaahw, en indeed, ik zal je nummer moeten wissen nu. O.O

    Ga je snel weer een nieuwe kopen, of gaat dat nog een tijdje duren?

    Ik ben van plan, morgen met mijn pa even een nieuwe te kopen. ^^ Ik kan niet zonder,.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Kut.


    Never run out of reasons to smile...

    Hmz, dat is erg. ;-(


    -

    Echt kut ;o


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.