• Hey,

    Ik heb een suggestie voor de stories. Als je op iemand zijn/haar profiel bent, kun je op een story klikken die je interesseert en dan kun je hier vervolgens de beschrijving van lezen. Mij leek het leuk om bij de beschrijving ook een plaatje die het verhaal typeerd te kunnen plaatsen. Want nu kun je wel

    doen, maar dan alleen als het plaatje alleen staat:

    zoals dit:

    http://heroesxever.foroactivo.net/users/23/66/58/avatars/25-97.jpg

    Zou het niet leuk zijn als je ook iets uit je eigen foto's die op je computer staan zou kunnen gebruiken? Want dan kun je die bv. bewerken met de titel van het verhaal erbij en de personages/dingen die het verhaal typeren. Zogenaamde 'banners'.

    Eens, oneens?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Kuch Kuch,je kunt toch al een foto bij je story doen? Tenminste..ik heb een story waarbij ik een plaatje heb gedaan. Kijk maar bij Why I Always Love The Bad Vampires? [Twilight] daar staat plaatje bij beschrijving.

    Of ik begrijp je verkeerd

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 15:44 ]

    BlackOrWhite schreef:
    Kuch Kuch,je kunt toch al een foto bij je story doen? Tenminste..ik heb een story waarbij ik een plaatje heb gedaan. Kijk maar bij Why I Always Love The Bad Vampires? [Twilight] daar staat plaatje bij beschrijving.

    Of ik begrijp je verkeerd


    Maar ook eentje die je op je computer hebt staan?


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Maar ook eentje die je op je computer hebt staan?

    Ja, toch?

    Tenminste, bij elk hoofdstuk.

    Prodigy schreef:
    (...)
    Ja, toch?

    Tenminste, bij elk hoofdstuk.


    Maar ik bedoel bij de beschrijving van het héle verhaal hè, niet bij elk hoofdstuk, want dat weet ik =) Dus bij de samenvatting van het verhaal zegmaar, waar je alle hoofdstukken onder elkaar kunt zien =)

    Sorry, ben slecht in uitleggen van dingen X'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Maar ik bedoel bij de beschrijving van het héle verhaal hè, niet bij elk hoofdstuk, want dat weet ik =) Dus bij de samenvatting van het verhaal zegmaar, waar je alle hoofdstukken onder elkaar kunt zien =)

    Sorry, ben slecht in uitleggen van dingen X'D


    Stiekem vind ik dat onnodig en denk ik dat het een hele skordige boel word, dan. ;x


    You'll never dream alone. <3

    Breakfast schreef:
    (...)

    Stiekem vind ik dat onnodig en denk ik dat het een hele skordige boel word, dan. ;x


    Ach ja, dat kan =) Maar ik vond het jammer dat dat niet kan, want ik wilde deze foto die ik heb bewerkt bij de beschrijving van mijn story plaatsen:

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=129957

    En dat kan nu dus niet =( Maar oké, ik overleef het wel X'D


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik denk dat ze bedoeld als een soort kaft. net zoals een boek alleen dan voor je verhaal.

    Zit ik er naast?
    Is dit wel waar dan ben ik voor =D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik denk dat ze bedoeld als een soort kaft. net zoals een boek alleen dan voor je verhaal.

    Zit ik er naast?
    Is dit wel waar dan ben ik voor =D


    Ja, zo kun je het wel noemen ja =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ik ben ook voor (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik denk dath het een beetje onnodig is.
    Sorry hoor Belinda.
    Maar mss kun je die foto gebruiken bij bij de eerste quiz, of kun je een link zetten.
    Want echt, tis een hele mooie foto.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Radiance schreef:
    (...)

    Maar ook eentje die je op je computer hebt staan?

    Nee,niet die ik op me computer heb staan,dat niet nee.

    Ik denk dat het redelijk onnodig is, als je het dan wilt als een soort 'kaft' kan je het ook gewoon in het eerste deel pleuren óf je zet die foto, dat je zelf hebt bewertk, van je computer komt, in je fotoboek, dan ga je naar 'nieuwste foto's'->rechter muisknop->koppeling openen->[ img ]hier de link dat je dan verkrijgt [/ img ]
    Als je begrijpt wat ik bedoel?


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Crookshanks schreef:
    Ik denk dath het een beetje onnodig is.
    Sorry hoor Belinda.
    Maar mss kun je die foto gebruiken bij bij de eerste quiz, of kun je een link zetten.
    Want echt, tis een hele mooie foto.


    Thnx =)

    Ja, het kan wel. Maar ik vroeg me gewoon af waarom [img[/img] dan wel kan en dan niet gewoon van je computer.

    Want praktisch gezien is het dan al mogelijk om er een plaatje bij te zetten, dus dan leek het me handig en logisch als het ook zou werken vanuit je comp.

    Maar ach =)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Gha schreef:
    Ik denk dat het redelijk onnodig is, als je het dan wilt als een soort 'kaft' kan je het ook gewoon in het eerste deel pleuren óf je zet die foto, dat je zelf hebt bewertk, van je computer komt, in je fotoboek, dan ga je naar 'nieuwste foto's'->rechter muisknop->koppeling openen->[ img ]hier de link dat je dan verkrijgt [/ img ]
    Als je begrijpt wat ik bedoel?


    Hmm.. ik ga dan eens kijken of dat werkt, want ik heb het al eens vanuit mijn fotoboek geprobeerd, maar dat deed ie niet.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Radiance schreef:
    (...)

    Hmm.. ik ga dan eens kijken of dat werkt, want ik heb het al eens vanuit mijn fotoboek geprobeerd, maar dat deed ie niet.


    Ja, je moet dan ook naar Nieuwste Foto's gaan, bij de foto dat je wilt klik je gewoon op je rechtermuisknop en dan doe je koppeling openen.
    Dat werkt, heb ik ook gedaan toen je nog niet uit je computer foto's kon nemen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson