• Hi =D ..


    Mijn vader zag gister ergens staan dat ze overwegen de zomervakantie te verlengen vanwege de mexicaanse griep. Ze zijn bang dat als de scholen weer gaan openen de hoeveelheid mensen met de mexicaanse griep zullen stijgen =O ..

    Weten jullie hier misschien wat meer van? =O ..

    Ik hoorde het ook van een vriendin van mij, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Mensen gaan dan toch gewoon shoppen en naar vrienden toe? Dan kom je ook in grote groepen mensen terecht. School is dan misschien iets gevaarlijker, maar voor zoiets moeten ze altijd heel lang overleggen enzo dus ik denk dat het toch niet doorgaat.
    Maar we kunnen altijd blijven hopen (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Dat waren ze geloof ik van plan, maar dat gebeurt waarschijnlijk niet...
    Ben ook nog steeds aan het hopen ^^,


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    xBiteMe schreef:
    Ik hoorde het ook van een vriendin van mij, maar ik denk niet dat dat gebeurt. Mensen gaan dan toch gewoon shoppen en naar vrienden toe? Dan kom je ook in grote groepen mensen terecht. School is dan misschien iets gevaarlijker, maar voor zoiets moeten ze altijd heel lang overleggen enzo dus ik denk dat het toch niet doorgaat.
    Maar we kunnen altijd blijven hopen (A)


    Hopen doe ik wel =3
    Maar het had temaken met de hoeveelheid mensen die op vakantie gingen naar buitenland .. Want zij konden dat die griep oplopen en als ze dan weer naar school gaan .. heeft bijna iedereen er kans op.
    Maar idd! als je naar de stad gaat of pretpark heb je ook veel kans erop.

    Alleen in NL of ook in BE, want als dat zo is, kan ik de Kaulitz-broertjes hun verjaardag éindelijk ongestoord vieren. :'D


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Zou ik niet erg vinden (A)


    -

    Genius schreef:
    Zou ik niet erg vinden (A)


    ik ook niet =3


    We can only learn to love by loving.

    ik denk niet dat het gebeurd, maar ik zou het niet erg vinden. ==)


    AAP

    In Nederland of België?

    Trouwens, het is wel zo. In september zal die ziekte hier pas écht uitbreken. Ze kunnen dus maar beter maatregelen nemen.

    Als dat in België ook zo zou zijn; heb ik er geen enkel bezwaar tegen (A)

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 11:02 ]


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Yes. =d
    Nu hopen dat het echt gebeurd.


    A. ikmisje.

    Mja als ze het uitstellen? Dan gaan we misschien langer ofzo naar school moeten? De leerstof moet je toch zówiezo gezien krijgen..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Dat hoop ik!
    *kruist duimen*


    Never run out of reasons to smile...

    En nu maar hopen dat het echt gebeurd :]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Prodigy schreef:
    In Nederland of België?

    Trouwens, het is wel zo. In september zal die ziekte hier pas écht uitbreken. Ze kunnen dus maar beter maatregelen nemen.


    Only losers can act the way you do

    Zoiets heb ik ook gehoort. Maar dan niet uitbreiding van de zomervakantie, maar de scholen dichtgooien ofzo als het echt is uitgebroken.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.