• Tokio Hotel: a new single called ‘Automatic’!

    Waiting for their third album, the group Tokio Hotel will propose in the coming days a single “Automatic”.
    It will be the first extract from Humanoid. In fact, if it was originally spoken of as Reset album title, the manager of the band, David Jost, recently confided to the German press that he wanted Bill Kaulitz (the title) a universal word, immediately understood by the fan from the beginning is from the American public.


    I need you like a heart needs a beat

    Genius schreef:
    Ja dat zal wel :p Maar TH is de enige band waarvan ik weet dat het zo lang duurt (A)


    Green Day + Metallica lieten ook op zich wachten hoor :P


    You're the heir, I'm the forgotten grave..

    :')


    You move me ......... Kurt

    Cool :Y)


    Never run out of reasons to smile...

    PaintSplash schreef:
    (...)

    Green Day + Metallica lieten ook op zich wachten hoor :P

    & Eminem. Maar die had zijn redenen.


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Awesome! <3
    Ik kan niet wachten^^


    -

    Omg, ik weet nu wel dat er meerdere bands zijn die er lang over doen :8 Maar ik ga me toch niet bezighouden met alle artiesten en hoelang ze over hun album doen.


    -

    @Genius: Dat is gewoon om je te laten zien dat TH hélemaal niet zo lang over een album doet. :]


    Let the Night embrace you

    er komt geen engelse of duitse versie volgens mij hoor -

    want ze wilde nu 1 'echt' album lanceren, volgens mij wat overal te 'verstaan' is.

    dacht dat ik het ergens gelezen had, en misschien is het nu wel bekend.

    maar goed.
    hehe die ruzie tussen tom en bill over welke nummers er op het album moeten komen ^^ geniaal.

    Link?


    If music be the food of love, play on!

    screamlauder schreef:
    er komt geen engelse of duitse versie volgens mij hoor -

    want ze wilde nu 1 'echt' album lanceren, volgens mij wat overal te 'verstaan' is.

    dacht dat ik het ergens gelezen had, en misschien is het nu wel bekend.

    maar goed.
    hehe die ruzie tussen tom en bill over welke nummers er op het album moeten komen ^^ geniaal.


    Het album, HUAMNOID genaamd, gaat in het Duits én Engels zijn, Bill wou voor beide albums één en dezelfde titel, de single, waarover het hier gaat, is hoogstwaarschijnlijk in maar één taal.
    ontopic: me likes the title _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    screamlauder schreef:
    er komt geen engelse of duitse versie volgens mij hoor -

    want ze wilde nu 1 'echt' album lanceren, volgens mij wat overal te 'verstaan' is.

    dacht dat ik het ergens gelezen had, en misschien is het nu wel bekend.

    maar goed.
    hehe die ruzie tussen tom en bill over welke nummers er op het album moeten komen ^^ geniaal.


    idd, da's wel vet komisch.


    -

    Ik heb van 2 liedjes een kort stukje gehoord -leve youtube- en die klinken vet cool :9~


    -

    Het doet me denken aan dat liedje van Elize - Automatic x'D
    naja I will see.. hopelijk is het een leuk lied.. en niet een slechte cover van Elize x'D


    Je moet worden wie je bent.

    Genius schreef:
    Ik heb van 2 liedjes een kort stukje gehoord -leve youtube- en die klinken vet cool :9~


    How do you mean? ^^
    Van 'Dark side of the Sun' en 'Pain of love' of van anderen?


    -

    Ja van die :9~


    -