Esmaye schreef:
Als het lokaal er nog mee door kan, waarom dan moeite doen voor niets? Ik vind het helemaal onzin eigenlijk, waarom alle lokalen opknappen als er waarschijnlijk maar (bv) 4 op de 10 echt moeten wórden opgeknapt?
Alleen waarbij het echt nodig is, geen moeite voor niets doen, want dan gaat de school weer zeiken dat ze het geld daaraan (dus voor niets) hebben besteed, en daar geen anderen activiteiten van kunnen betalen, omdat ze al geld hebben uitgegeven aan het opknappen.
Dus ja. Oneens eigenlijk.
yes.
oneens. me two.
onzin, 1 x in de 5 jaar? weet je hoeveel tonnetjes er uit moeten worden gegeven? ik weet niet op wat voor middelbare school jullie zitten, maar bij ons 1800 leerlingen, en als je dan nagaat dat opknappen niet alleen een likje verf is, maar vaak meer in de fundering, vloer, plafond etc zit..
heb ik liever dat ze het geld besteden aan nieuwe methodes, schoolreizen, werkweken, of gewoon aan zoiezo iets anders.
als je met redenen komt van dat het lokaal anders wel saai is, of het er echt niet uitziet,
je zit er op school om te leren, en als het lokaal op instorten staat en er enige gevaren kunnen zijn voor de leerlingen en leraren of whatever - ja dan 1 x in de 20 jaar een opknapbeurt.
niet 1x in de 5 - you must be crazy!
succes met het betalen ervan, schoolgeld word dan wel lekker hoog.
TENZIJ HET WORD GEFINANCIEERD.