• Dear people. :]

    nou ik heb dus iets. xd'
    ik heb dus nog gevoelens voor mijn ex. maar nu weet ik dus niet of hij me nog leuk vind. want hij had het uigemaakt omdat hij jaloers was omdat een jongen mij heel erg leuk vond. maar op msn doet hij echt allemaal hartjes en vraagt zelfs of ik mee wil naar het strand. betekend dat iets? ;$


    thanks. <3

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 21:15 ]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    het kan ook zijn dat hij je wil als hele goede vriendin,maar dat de liefde over is (: ?

    + verplaatst naar relatie.


    everybody needs a song.

    Hell yeah dat dat iets betekend! ;o

    Tenzij ie zo doet tegen iedereen o_o
    Naja, stuur m maar een mailtje/brief ofzo en ga ervoor, niet geschoten altijd mis :Y)
    Succes!


    Second star on the right and straight on till morning

    Boyiloveyou schreef:
    het kan ook zijn dat hij je wil als hele goede vriendin,maar dat de liefde over is (: ?

    + verplaatst naar relatie.


    indd, dat zou ook kunnen. vrienden zijn is ook leuk! ^^


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    XxMysterious schreef:
    Hell yeah dat dat iets betekend! ;o

    Tenzij ie zo doet tegen iedereen o_o
    Naja, stuur m maar een mailtje/brief ofzo en ga ervoor, niet geschoten altijd mis :Y)
    Succes!


    ja oké dat is waar. :] maar hij doet niet tegen iedereen zo, dat weet ik. want ik heb mijn vriendin erover gevraagt ( die kent hem ook goed ) en bij haar doet hij normaal zegmaar.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Of hij ziet je nog wel degelijk zitten, of hij is een player. Ik denk het eerste.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Of hij ziet je nog wel degelijk zitten, of hij is een player. Ik denk het eerste.


    '& dat hoop ik dus ook. Misschien kan ik een beetje ondervragen, en wie weet hoe het bij het strand gaat. Misschien gaat hij me dan wel verkering vragen. neenee mijn fantasie. :'P


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)

    indd, dat zou ook kunnen. vrienden zijn is ook leuk! ^^

    jaa idd,en dan kun je alsnog van vrienden naar lovers gaan (;


    everybody needs a song.

    misschien zijn dat gewoon de kriebels die elk meisje weleens voelt als ze haar ex weer ziet? ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    misschien zijn dat gewoon de kriebels die elk meisje weleens voelt als ze haar ex weer ziet? ;$


    -dus dan bedoel je NIET verliefd zegmaar? ;]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    jaa idd,en dan kun je alsnog van vrienden naar lovers gaan (;


    precies ^^


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)

    -dus dan bedoel je NIET verliefd zegmaar? ;]

    jaa, gewoon nog wat nafladderingen na een relatie. die heb ik namelijk ook nog steeds. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jaa, gewoon nog wat nafladderingen na een relatie. die heb ik namelijk ook nog steeds. :]

    Oh oke. zou ook kunnen inderdaad. :] dankjewel!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    BillieJean schreef:
    (...)
    Oh oke. zou ook kunnen inderdaad. :] dankjewel!

    ik denk dat je eens goed uit moet zoeken of het echt nog wat is enzeu. :] als dat zo is, zou ik misschien nog wel een kans wagen als ik jou was. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    ik denk dat je eens goed uit moet zoeken of het echt nog wat is enzeu. :] als dat zo is, zou ik misschien nog wel een kans wagen als ik jou was. :]


    jep, je hebt gelijk!:Y) naja, ik zie wel hoe het op het strand gaat enzo. ^^ en hoe verder, dus wei weet. THNKS! <3


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!