• ook altijd een probleem met verjaardagscadeautjes verzinnen?
    nou ik anders wel!
    mijn beste vriendin wordt bijna 15 en ik weet nogsteeds geen cadeau
    zouden jullie mij tips kunnen geven voor cadeautjes? (hoeft niet perce gekocht te worden, maar kan ook zelf gemaakt worden)

    alvast bedankt!!
    xx


    Te quiero y solamente usted.

    Same here, ik weet ook niks voor mijn beste vriendin o.o

    ik vind het altijd zo moeilijk, omdat ik haar dan niet teleur wil stellen :O
    en zij heeft al 14 cadeautjes voor mij (ik ben toevallig 10 dagen eerder jarig) dus ik ben zo bang dat ik haar teleurstel :O
    daarom zoek ik nu overal hulp :O maar iedereen zegt standaard: luchtje, sierraden maar dat vind ik zo afgezaagd :O


    Te quiero y solamente usted.

    Maak een mixtape!
    Ik heb dat al 2x gedaan en een keer was een meisje daar echt blij mee!
    Zet er liedjes op die jullie vaak samen zingen, of liedjes die je aan haar doen denken! ;D Maak een leuke cover ervoor, en eventueel een boekje met uitleg waarom je die liedjes koos. Ik wil je best helpen hoor :')

    ik koop vaak oorbellen,en make up en verzorgingsproducten.
    bv ; nagellak,leuke speldjes voor in je haar,een nagelvijltje,de kauwgom die ze altijd eet,een slaapmasker (je kent dat wel,zoiets dat je voor je ogen doet voor je gaat slapen),een zakdoekendoos waarop staat 'voor de leukste vriendin' ,een dvd,...


    everybody needs a song.

    @ Therapy

    wat een vet cool idee! ik denk dat ik dat eens ga doen :D
    het zou echt heel leuk zijn denk ik
    hartstikke bedankt!
    en als ik er niet uit kom, dan kom ik zeker om jou hulp vragen (A)




    Alsjeblieft mensen, stuur nog meer ideeen in! beter te veel als te weinig :D


    Te quiero y solamente usted.

    Ik geef altijd geld xD


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Graag gedaan hoor, ik wist wel dat je het goed zou vinden. ;D

    Uhm iets waar ze van houd, daar zou ik iets mee doen
    Bv een vriendin van mij is dóóól op rode spulletjes en anime en manga enzoo en ze wilde persee geld
    dan maak ik een rode kaart met anime/manga personages waarvan ik weet die ze leuk vind en doe daar het geld in


    oftewel kies iets wat bij haar past;)


    Why don't you break my heart

    ik haat verjaardags cadeaus uitkiezen.
    ik geef altijd gewoon geld :D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Mijn vriendin houdt enorm van Twilight. Dus heb ik een paar dagen geleden mijn vriendin een poster van Twilight (Expo) gegeven, en een armbandje met allemaal peace-tekentjes (V&D) erop. Ze was er super blij mee! Kijk anders eens bij een sieradenwinkel of de V&D. Daar hebben ze ook hele leuke sieraden.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Je kan ook bij een winkel in jouw buurt een foto van jou en je vriendin laten uitvergroten op groot glas of een poster? Ik weet niet of dat bij jou kan, maar bij mij zijn er wel van die winkels...


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb meestal teveel idëen. (:


    A. ikmisje.

    Het hangt er natuurlijk vanaf waar je vriendin van houdt.
    (nerd)


    A. ikmisje.

    Je kan een cake maken en hem zelf leuk gaan versieren ? :Y)


    A. ikmisje.

    mn vriendin houd van voetbal
    het is wel typisch een meisjes meisje :P
    ze heeft gigantisch veel sierraden en uhm.. *denk denk denk* ja naja gewoon een meisjes meisje laat ik maar zeggen XD

    bedankt voor jullie ideeen :P maar blijf ze alsjeblieft wel geven! ik heb ze hard nodig :$

    xxx


    Te quiero y solamente usted.