• Is 'scene' en 'emo' gewoon een soort van kopie van de Visual Kei stijl in Japan. Dat bestaat al ik weet niet hoe lang daar en eigenlijk is het gewoon bijna hetzelfde! O.o

    En dan vind ik het haar van de Visual Kei stijl nog leuker dan het ontplofte poef haar van sommige Scene kid's (Just like mine, toen ik het probeerde). Ik vind het wel grappig. Visual Kei en Scene.

    Nou, ik zeg niet dat Scene dom is want ik vind het zelf ook leuk. Maar eigenlijk komt het allemaal dus af van Visual Kei, en dat vind ik eigenlijk nog kewler! En nu geen haat reacties aub, het is maar mijn mening!

    Wat zijn wij westerlinge toch wannabe's :Y)
    -just kidding-


    -

    Het lijkt op elkaar maar het is iets anders hoor. Want scene vind ik nog wel mooi maar visual kei vind ik zo, ja, je weet wel... :8


    Only losers can act the way you do

    Ghaha, gye al kei veel schrik voor weer wat haatreacties. Maar je hebt wel gelijk hoor. :')


    Some people make the world special just by being in it

    CherryLoser schreef:
    Het lijkt op elkaar maar het is iets anders hoor. Want scene vind ik nog wel mooi maar visual kei vind ik zo, ja, je weet wel... :8

    Het is ook wel anders, Scen is wat 'liever'. Visual Kei is wat harder als je het mij vraagt, en ze werken veel uitbundiger, meer kleur enzo. Ik weet niet, het heeft wel wat vind ik.


    -

    Visual Kei vind ik stiekem veel mooier. Ook veel gedurfder ofzo.


    Music is the new sex

    Alysse schreef:
    Ghaha, gye al kei veel schrik voor weer wat haatreacties. Maar je hebt wel gelijk hoor. :')

    Ja, want soms kun je op Q niet gewoon je mening neer droppen zonder haat reacties. Dus ik zet het er maar even bij voor de zekerheid!^^


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Het is ook wel anders, Scen is wat 'liever'. Visual Kei is wat harder als je het mij vraagt, en ze werken veel uitbundiger, meer kleur enzo. Ik weet niet, het heeft wel wat vind ik.
    Ieder zijn smaak hè :]


    Only losers can act the way you do

    Het stamt er wel vanaf denk ik. Maar ik vind scene mooier zoals ik al zei. ;]


    Only losers can act the way you do

    Unusual schreef:
    Visual Kei vind ik stiekem veel mooier. Ook veel gedurfder ofzo.

    Ja daarom! Weetje, ik ga me er eens in verdiepen. Ik vind hun haren echt vet, misschien kan ik er iets mee^^


    -

    CherryLoser schreef:
    Het stamt er wel vanaf denk ik. Maar ik vind scene mooier zoals ik al zei. ;]

    Ja, ik denk dat Scene en Emo aftakkingen zijn van Viual Kei.


    -

    Unusual schreef:
    Visual Kei vind ik stiekem veel mooier. Ook veel gedurfder ofzo.

    Mee eens.
    Maar eigenlijk kunnen we wel verder blijven gaan, hé?
    Scene Queens komen van die Harajuku's en die komen dan weer van Visual kei, enz.. :l


    Let the Night embrace you

    Scene heeft ook heel veel weg van de Harajuku stijl. Ik weet niet wat wat precies heeft gekopieerd maar heel veel stijlen 'lenen' elementen van elkaar. Zo heeft punk een aantal zaken uit de SM mode geleend, gothic weer uit punk en voorgenoemde.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 23:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind scene veel mooier : )


    ok

    Alles ontstaat uit iets. Mensen gaan door, ontwikkelen.

    Vergelijk het met de evolutietheorie.
    Elke stijl ontstaat uit een andere.

    ik vind scene leuker dan Visual Kei ;]


    It's not the same without you.

    Ik vind Visual Kei leuker voor mannen en totaaaal niks voor vrouwen.
    En Scene vind ik dan weer niet echt iets voor mannen, maar wel heel mooi bij vrouwen.
    Persoonlijk ken ik de Visual Kei en Harajuku stijl iets langer en vind het daarom iets specialers hebben. Scene heeft qua accesoires best wel wat harajuku achtigs.


    Neeheee, Gackt is niet geil. Gackt = seks.