• Nou, ze zijn bezig met het opnemen van stuff voor THTV. Kijk maar in dit filmpje. Gustav en Georg worden gevolgd door een cameraman voor THTV.

    En er zijn nieuwe foto's van Bill en Tom verschenen. En jawel in een wit pak! Dus niks oversized dingen voor Tom, gewoon een strak pak! Dat zijn de eerste 2 foto's, namelijk voor de bruiloft van hun moeder. De 3e foto is een foto waar ze normale kleding aan heeft en Tom heeft een knotje in, dus niet schrikken!

    Foto 1.
    Foto 2.
    Foto 3.

    Joehoe! (dance)

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:30 ]


    -

    Wist ik al :').

    ooee Tom is raar als je hem zo ziet met die negervlechtjes & dn dat wit o_O vind de 3de toch het meest sexy xD (H)
    & yeah weer thtv(H) so dreams can come true..& dat filmpj ken ik al ^^
    Xx

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:33 ]


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Whaha, het is ook al 2 dagen bekend maar ik had er nog niks op Quizlet over gehoord dus dacht ik, laat ik het hier maar plaatsen^^


    -

    Hehe, Ik had die foto's ook al gezien en de eerste keer dat ik die eerste foto zag vond ik hun niet tot iemand mij een close-up liet zien.. :l
    Maargoed, ik ben blij dat er eindelijk weer nieuwe TH TV vids komen. :]


    Let the Night embrace you

    Wist ik al. (:
    Tom zijn haar ziet er zo raar uit, en wat Bill rond zijn kop heeft trekt op niet veel, but, dat terzijde, YAY THTV! _O_


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    Wist ik al. (:
    Tom zijn haar ziet er zo raar uit, en wat Bill rond zijn kop heeft trekt op niet veel, but, dat terzijde, YAY THTV! _O_

    zyn dat niet z'n witte dreads rond z'n kop?Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    2 eerste foto's staaan al in een topic van mij. Dat is op het huwelijk van hun moeder en stiefvader. En dat filmpje heb ik ook al gezien, like, ik ben blij dat THTV weer komt.

    :9~


    Some people make the world special just by being in it

    tomfreakske schreef:
    (...)
    zyn dat niet z'n witte dreads rond z'n kop?Xx


    Lieve schat, die hangen naast zijn kop, meneer heeft een wit touw rond zijn kop gebonden. Precies zo iemand dat gaat vechten. ._.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Alysse schreef:
    2 eerste foto's staaan al in een topic van mij. Dat is op het huwelijk van hun moeder en stiefvader. En dat filmpje heb ik ook al gezien, like, ik ben blij dat THTV weer komt.

    :9~

    Oh, sorry daarvoor. :$

    Maar ik denkt btw dat Bill gewoon een witte band rond zijn kop heeft. En Tom draagt zijn vlechtjes in een staart en op de 3e foto in een soort knotje geloof ik XD


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Oh, sorry daarvoor. :$

    Maar ik denkt btw dat Bill gewoon een witte band rond zijn kop heeft. En Tom draagt zijn vlechtjes in een staart en op de 3e foto in een soort knotje geloof ik XD


    Ja, probably but, ik vind dat touw/band gedoe fugly en dat terwijl Bill mooi is. ._. Bad combination.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Oh, sorry daarvoor. :$

    Maar ik denkt btw dat Bill gewoon een witte band rond zijn kop heeft. En Tom draagt zijn vlechtjes in een staart en op de 3e foto in een soort knotje geloof ik XD

    uhu,
    ik vind Tom zijn haar nu echt niemeer mooi, vroeger met zijn dreads was hij veel mooier. Like, dan nog eens dat zwart haar, hij staat daar gewoon niet mee vind ik.

    :X


    Some people make the world special just by being in it

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, probably but, ik vind dat touw/band gedoe fugly en dat terwijl Bill mooi is. ._. Bad combination.

    Maar het probleem is, we weten niet hoe het eruit ziet van de voorkant x]


    -

    Alysse schreef:
    (...)
    uhu,
    ik vind Tom zijn haar nu echt niemeer mooi, vroeger met zijn dreads was hij veel mooier. Like, dan nog eens dat zwart haar, hij staat daar gewoon niet mee vind ik.

    :X

    Het is ff wennen, maar goed.
    Het staat op de een of andere manier best wel.
    Het is alleen zo.. anders.


    -

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Maar het probleem is, we weten niet hoe het eruit ziet van de voorkant x]


    Wil ik ook niet weten? ._.
    Weet je, Bill is een mooie jongen, of course, maar, ik denk dat hij zo veel op een indiaan gaat lijken.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Lieve schat, die hangen naast zijn kop, meneer heeft een wit touw rond zijn kop gebonden. Precies zo iemand dat gaat vechten. ._.


    Ninja Bill. (cat)


    You'll never dream alone. <3