• Hi Guys. (:

    Ik heb een topic gemaakt over of ik het liedje 'Dont jump' voor m'n vader ging draaien.
    Het antwoord hierop: Ik heb het niet gedaan. Jullie vinden mij misschien raar, en dat vind ik niet erg, alleen.. ik kón het niet. Serieus; Ik kón het echt niet. De begrafenis zélf was al VRESELIJK EMOTIONEEL. Dus daarom heb ik het niet gedaan. Jullie mening?


    Maar komt AJB níét met verhalen dat je het raar vindt ofzo, ik heb het al moeilijk genoeg!

    xEsmaye.


    -

    Oww, wel ik snap het wel dat je het niet gedraaid hebt, zoiets doet natuurlijk verschikkelijk veel pijn.

    Veel sterkte !


    What's wrong whit loving someone?

    Hey! Sterk van je dat je dat hebt beslist! Waarschijnlijk zou je vader ook niet gewild hebben dat je nooit meer naar TH luistert vanwege hem...
    Nog veel sterkte!
    xx

    Ik snap het heel goed hoor.
    Ik vindt het juist heel goed van je dat, je dat zelf besloten hebt (Y)
    Ik zou het ook niet kunne.
    Maar nog een keer heel veel sterkte!
    Xx
    (Sorry kan het niet laten maar op wat voor tijden zitte jullie op quizlet :P(A))


    Want daar word je groot en sterk van... Like duh x'')

    het is niet erg hoor, dat je dat niet gedaan hebt
    ik kan mij voorstellen dat het heel emotioneel werd en dat jij het nog moeilijker kreeg om don't jump te laten spelen das denk ik wel normaal
    veel sterkte(H)


    One Day you'll remember me...

    :) Nee hoor..dat is helemaal niet erg...

    Eigenlijk wou ik er nog bijzetten..Dat ik het persoonlijk ook niet aan zou kunnen..Dat het gewoon teveel impact op mij zou kunnen hebben..maar ja ieder persoon is anders..en misschien ben jij wel niet zo'n persoon dat snel volschiet bij mooie muziek..of mooie verhalen..daarom hield ik het maar voor me.

    (K)Sterkte!


    It's heavy but you are not the only one

    Billl0ver, ik ga altijd laat naar mn bedje hoor. ^^

    Danke voor de liefe berichtjes <3


    -

    Ten eerste: Heeeel heeel veel sterkte toegewenst. En ik snap waarom je dat niet gedaan hebt, ik zou het zelf ook niet durven. Echt eng. Maar je denkt nu waarschijnlijk iedere keer aan je vader als je het liedje hoort?


    ok

    Ja, dat heb ik steeds. (:


    -

    Heel veel sterkte... Ik heb vorige week ook net mijn Opa verloren en heb het er ook erg moeilijk mee, dus ik snap ongeveer hoe je je voelt. Ik denk niet dat je papa je het zou kwalijk nemen als je zelf besloten hebt dat het beter is om het niet te draaien. x


    Tanya is de beste.

    Natuurlijk is dat niet erg! O.o
    als je het al moeilijk genoeg had..
    ik zou het zelf ook niet durfen denk ik.
    maargoed...Zo ben ik dan weer ><
    HEEL veel sterkte in iedergeval ;)


    don't Worry...Be gay.

    Je kiest nog altijd zelf of je dat doet of niet, hé.
    En ik begrijp dat wel. Het liedje zou het echt moeilijk voor je gemaakt hebben.
    Veel sterkte x

    Ik vind het echt heel knap dat je dat bent doorgekomen(Y)

    en het is jouw keuze geweest en daar heb jij gebruik van gemaakt (Y)

    Ik ken je niet,, maar ik ben trots op je:D

    Sterkte(flower)(H)


    hou je mond joh =')

    heeeeeeeelll veel sterkte meis!!!
    En ik begrijp het wel. Ik zou het zelf ook niet durven.

    Heel Veel Sterkte(H)
    xx(K)

    Iedereen bedankt!

    Lieb jullie <3.


    -