• Al een tijdje geleden was ik bij mijn beste vriendin geweest. Omdat het nogal warm was stelde haar moeder voor dat we een ijsje gingen kopen in de GB vlakbij. We zijn toen met haar fiets -zij achterop- een ijsje gaan kopen. Roxanne stelde voor dat we het in het park op gingen eten. Het park was nog dichter bij haar huis. Dus gingen we het daar opeten. We zetten ons in het gras, we zaten al even toen achter een draad dat het grasveld en een paadje scheidt een Marokkaan voorbij komt gefietst, oké so what, iemand die voorbij komt gefietst. Maar toen kwam hij terug -hij kwam eerst van richting het speeltuintje voorbij en ging dan naar ergens waar we hem niet zagen en kwam dan terug. Net als de vorige keer keek hij naar ons. Als hij voorbij was kwam hij na een tijdje terug. Ons ijsje was op en ik ging in een soort schommel dat een halve bol is liggen terwijl ze naar de wc was. Roxanne kwam terug en begon me te duwen, toen ik haar maar dat is een detail. Daarna lagen we allebei in de schommel en kwam diezelfde meneer achter een stukje haag kijken -naar ons. Toen we besloten om door te gaan zagen we die meneer met nog een andere dezelfde richting als ons fietsen. We fietsten terug en zij ook. Toen ze even niet keken zijn we snel een gróte omweg gefietst door heel het park en nog ander wegen dat zeker een kwartier duurde terwijl het normaal maar drie minuten is. Ik ben nu echt bang -ja nog altijd.

    Ik bedoel ze keken heel de tijd naar ons alsof ze ons wouden verkrachten en mijn vriendin zei dat hij vooral naar mij keek en dan was ik nog meer bang geworden o.o


    Only losers can act the way you do

    Ik heb dat ook al gehad. Met een vriendin. Wij wouden juist gaan trainen van de voetbal. Dus waren opweg met onze fiets. Werden we de hele tijd achtervolgd door een busje met een paar jongens erin die heel de tijd naar ons aan het schreeuwen waren. Dus wij waren sowieso al een beetje trager als anders door die sportzak achterop. Hebben we uiteindelijk een straat gevonden waar politie stond. Zijn we die straat dan maar in gefietst,en toen die jongens die straat wouden indraaien maar ze politie zagen staan zijn ze snel weer omgekeert. Dus to the point; ik begrijp best dat het nog al angstaanjagend is.

    Hoe zagen ze eruit ?
    en in welk park waren jullie?
    ôo


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    Hoe zagen ze eruit ?
    en in welk park waren jullie?
    ôo
    Het park van Lint en het waren twee Marokkanen van rond de 40 met kort haar, de ene was een lange met normaal postuur en de andere was een kleine enge dikke o.o maar de andere was ook eng o.o o ja, ik denk dat hij een witte oude krakkemikkige fiets had.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 21:43 ]


    Only losers can act the way you do

    omg. :'S
    Scary, en wat een oetlul, waarom doen mensen dat? :8


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Het enigste wat ik al heb meegemaakt is dat ze me hebben nagefloten/nageroepen op straat, dat er een gast naar mij kwam en zei dat ik een hoer was + mij wou slagen, gelukkig hielden vrienden van hem hem tegen [/ik kende hem niet, maar hij was aangeschoten, was trouwens in Parijs], dat er een auto met jongens naast mij gestopt is op straat en dat ze toen mijn naam, leeftijd etc vroegen én dat er een jongen op mij afstapte in Brussel en vroeg of ik wou dansen ><.
    dat wat jij hebt meegemaakt, is enger ö

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 21:47 ]


    -

    met Marokkaanse en turkse mannen heb ik ook al heel wat ervaringen.
    ik was met een vriendin aan het wandelen,stopt er een auto met 2 jonge gasten in,zegd dr 1 ; heey meisjes,kom eens mee,komen jullie. mijn vriendin 'stomme makaken,ga weg en laat ons gerust !' en hij ; kom dan meisjes,mee in onze auto.
    Gosh ik dacht dat ze ons gingen meenemen >.<'

    In Antwerpen was er een italiaan die zn hand naar mij uitstak en iets zei >.<'
    en in hasselt werd ik achtervolgt door een aantal marokanen/turken ze volgden me in de bus richting station,en riepen heel de tijd,en 1 probeerde mij aan te raken >.<'
    en dat allemaal terwijl mijn vriendje er gewoon bijliep !

    x


    everybody needs a song.

    CherryLoser schreef:
    (...)Het park van Lint en het waren twee Marokkanen van rond de 40 met kort haar, de ene was een lange met normaal postuur en de andere was een kleine enge dikke o.o maar de andere was ook eng o.o o ja, ik denk dat hij een witte oude krakkemikkige fiets had.

    Bij mij kwamen er ook al eens 2 marokanen op een fiets af ôo. En ik was nog alleen ook. :X


    None but ourselves can free our minds.

    posessed schreef:
    (...)
    Bij mij kwamen er ook al eens 2 marokanen op een fiets af ôo. En ik was nog alleen ook. :X
    o.o Misschien waren dat dezelfde, hoe zagen ze eruit?


    Only losers can act the way you do

    Omg, eng. O.O
    Ik liep al eens 's avonds toen het al donker was naar huis en toen liepen er twee mannen (of jongens, het was te donker om dat te kunnen zien :'D) achter mij en dat was ook wel eng, omdat er bijna niemand die weg neemt, toch niet te voet, maar ze draaiden ergens in. :'D
    Als het donker is wordt ik altijd zo paranoia. x]

    Ik snap dat je dat eng vindt, heb ik zelf ook. Maar ik zeg altijd, als ze geen actie ondernemen, verafschuw ik die mensen niet. Ze geilen op je. Natuurlijk is dat eng dat ze zo raar naar je kijken, daar voel ik me ook niet prettig bij.
    Maar áls iemand mij al vastpakt, ga ik krijsen, gillen, schreeuwen, slaan, schoppen, knijpen, krabben, bijten, echt alles. 8D


    -

    Silhouettes schreef:
    Omg, eng. O.O
    Ik liep al eens 's avonds toen het al donker was naar huis en toen liepen er twee mannen (of jongens, het was te donker om dat te kunnen zien :'D) achter mij en dat was ook wel eng, omdat er bijna niemand die weg neemt, toch niet te voet, maar ze draaiden ergens in. :'D
    Als het donker is wordt ik altijd zo paranoia. x]


    Je bent niet de enige >.<
    Ik liep een keertje in het donker naar mijn huis toe toen er een groepje marokaanse jongens vlak achter me liep. Na een tijdje liepen ze nog steeds achter me en ik was gelijk helemaal in paniek geraakt terwijl ze een paar seconden later een ander straatje als ik inliepen...

    Maar goed, ik was 12, wat verwacht je? xD


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Silhouettes schreef:
    Omg, eng. O.O
    Ik liep al eens 's avonds toen het al donker was naar huis en toen liepen er twee mannen (of jongens, het was te donker om dat te kunnen zien :'D) achter mij en dat was ook wel eng, omdat er bijna niemand die weg neemt, toch niet te voet, maar ze draaiden ergens in. :'D
    Als het donker is wordt ik altijd zo paranoia. x]
    Je bent niet de enige (cat)


    Only losers can act the way you do

    Esmaye schreef:
    Ik snap dat je dat eng vindt, heb ik zelf ook. Maar ik zeg altijd, als ze geen actie ondernemen, verafschuw ik die mensen niet. Ze geilen op je. Natuurlijk is dat eng dat ze zo raar naar je kijken, daar voel ik me ook niet prettig bij.
    Maar áls iemand mij al vastpakt, ga ik krijsen, gillen, schreeuwen, slaan, schoppen, knijpen, krabben, bijten, echt alles. 8D
    Maar ergens waar heel de tijd mensen voorbij lopen gaan ze het niet doen maar ze volgden ons stíékem.


    Only losers can act the way you do

    CherryLoser schreef:
    (...)Maar ergens waar heel de tijd mensen voorbij lopen gaan ze het niet doen maar ze volgden ons stíékem.


    Oh op die manier.
    Gatverdamme. ><


    -

    Ik was ooit eens in Parijs en toen was daar een enge zwerver en hij zat mij helemaal aan te raken. Ik dus heel bang en vlug terug naar mijn familie lopen. Kom ik hem een paar minuten later nog eens tegen. Zit hij te gebaren dat ik moet komen enzo.

    En in Wevelgem, waar mijn oma woont. Waren ik en mijn gezin naar haar huis aan het wandelen (in de nacht) en ik liep een beetje voorop. Komt er een veertiger naast mij lopen en allemaal dingen te zeggen dat hij niet ver woont en dat ik moest meekomen enzo. Ik ben vlug naar het huis van mijn oma gerent x'D


    Never run out of reasons to smile...