• Maar toch zo leuk. : D

    Voorbeeld,

    Ik moest vandaag werken. Ik werk in een bakkerij en in een bakkerij heeft men ook vriezers. Eentje daarvan was dus kapot. Nu, er waren twee mannen die die dus aan het repareren waren. Ik kende hun allebei niet, maar eentje van hen noemde blijkbaar Bart. Ik kwam zo aan op mijn werk en Die bart direkt zo kei vriendelijk tegen mij enzo en mij schouder klopjes geven. Nu, toen die mannen gedaan hadden met werken. Den ene zegt 'Alé nog veel plezier met werken eh' Maar die andere die was zot. Die Bart die komt naar mij toe gelopen en die knuffeld mij daar dood en geeft me een kus op mijn wang. Nu, toen die mannen weg waren komt dat ander winkel meisje naar mij en die vraagt. 'Vind gij da ni irritant?' en ik vraag. 'Wat dan?' en zij, 'Dat dieje zo rond u lijf hing. 'Ik kan da wel hebben. ' zei ik dan. Maar o my gee, das toch kei leuk als ne vreemde zo spontaan is zeker. : D Muha, ik heb ni liever. Plus dieje gast was nog is redelijk mooi, dus geen bezwaar in mijn kamp. (nerd)
    Dus, vinden jullie het leuk als vreemden zo spontaan en sociaal zijn? : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Nou, als ik ze niet ken zou ik het echt niet prettig vinden, wie weet wat ze van plan zijn. o.o
    Ik vertrouw mensen helemaal niet snel, dus als iemand dat bij mij zou flikken had ik echt gebruik gemaakt van mijn losse handjes. O.O

    Rough schreef:
    Nou, als ik ze niet ken zou ik het echt niet prettig vinden, wie weet wat ze van plan zijn. o.o
    Ik vertrouw mensen helemaal niet snel, dus als iemand dat bij mij zou flikken had ik echt gebruik gemaakt van mijn losse handjes. O.O

    Ik niet, ik kan zo'n dingen redelijk goed hebben. Ik vertouw mensen snel. Niet iedereen heeft slechte bedoelingen hoor. Plus die man kende mijn nokel. -Nokel: mijn baas.- : D


    We'll never be as young as we are tonight

    In jouw geval zou ik het ook niet zo héél erg vinden, maar ik zou niet zo enthousiast zijn o.o
    Ik heb het al een paar keer gehad en nog erger, zelfs.
    Allemaal van die lui die op straat aan het werk zijn die dingen naar je roepen als: 'Hé, lekkerding!'
    Grose.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:25 ]


    ok

    Ik vertrouw niet snel wildvreemden, ik ga dan hele nare gedachten denken. (cat)


    You'll never dream alone. <3

    Alicious schreef:
    (...)
    Ik niet, ik kan zo'n dingen redelijk goed hebben. Ik vertouw mensen snel. Niet iedereen heeft slechte bedoelingen hoor. Plus die man kende mijn nokel. -Nokel: mijn baas.- : D


    Hahah nee dat weet ik, maar op de een of andere manier heb ik dat idee. ^^
    Maarja. n.n

    Ik kan daar ook tegen :'D


    -

    tamere schreef:
    In jouw geval zou ik het ook niet zo héél erg vinden, maar ik zou niet zo enthousiast zijn o.o
    Ik heb het al een paar keer gehad en nog erger, zelfs.
    Allemaal van die lui die op straat aan het werk zijn die dingen naar je roepen als: 'Hé, lekkerding!'
    Grose.



    Daar moet ik ook niet van hebben ^^


    -

    Ik kan daar niet tegen :'D.

    Het is best leuk, maar ze mogen niet te oud zijn. Dat is gewoon eng dan


    Happiness hit her like a train on a track

    Rough schreef:
    Nou, als ik ze niet ken zou ik het echt niet prettig vinden, wie weet wat ze van plan zijn. o.o
    Ik vertrouw mensen helemaal niet snel, dus als iemand dat bij mij zou flikken had ik echt gebruik gemaakt van mijn losse handjes. O.O


    Protège moi de mes désirs.

    Euhm... dat vind ik eng en vies :Y) Vooral als ze oud zijn xd.
    Ik vertrouw mensen niet zo snel dus vreemden vind ik eigenlijk al helemaal niets...


    Sweet dreams will come true.

    Ehm neen.. vreemde mensen heb ik liefst niet te dicht bij mij ^^

    ow..ik kan daar wel tegen, als t maar geen ouwe enge vent is!


    ._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-*._.-*-._.-

    Als hij knap isheb ik daar niks tegn. :Y)


    A. ikmisje.

    Breakfast schreef:
    Ik vertrouw niet snel wildvreemden, ik ga dan hele nare gedachten denken. (cat)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.