• Hoi! Ik heb net een nieuwe story gemaakt, en zou graag wat mensen hebben die het willen lezen. Hierzo de samenvatting:

    Summers droom om naar New York te gaan word verpest door haar beste vriendin. In de plaats moet ze naar Gorodiste, een klein boerendorp in Wit-Rusland, een goede vriendin van haar moeder heeft hulp nodig op haar boerderij. Summer trekt haar high heels uit en doet roze botten aan om het toch een beetje dragelijk te maken, want volgens haar word het een hel. Tot ze verliefd word op de jongen die op het boerderij logeert. Voor het eerst in haar leven weet ze niet hoe ze tegen hem moet reageren en al snel komt het einde in zicht.. Een verhaal over verloren vriendschap, vervelende ouders en jongens waar je geen raad mee kunt. Het is een funny, little world.

    http://www.quizlet.nl/chapters/38209/funny-little-world--alexander-rybak-01/

    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 21:32 ]


    Jaybee dude (:

    ik ga hem lezen. :9~


    we've only said goodbye with words

    Upje


    Jaybee dude (:

    Verplaatst naar 'Stories promoten'.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik heb ook een Alexander Rybak story, maar ik heb nog geen hoofdstuk online. :9~

    Oke. =|
    Ik moet het zeggen, aangezien ik daar tot mijn 11de gewoond heb, en zo'n stad/dorp bestaat gewoon niet.

    Dit zijn de namen van enkele steden uit Wit-Rusland: Brest, Hrodna, Minsk, Homel en Vitebsk.
    Op zichzelf zijn dat echt geen grote steden, behalve Minsk, omdat dat de hoofdstad is en elk van ze heeft veel aanliggende dorpjes die gewoonweg zo'n een onaanduidende naam hebben, dat ze nergens vermeld staan behalve op treinstations.

    Daarom moet je gewoon zeggen 'een dorpje aan...'
    Daarbij; hij is niet geboren in een klein dorpje, maar in de de hoofdstad en voor nog fouten te vermijden, daar spreken ze geen Wit-Russisch, behalve als je 100 jaar oud bent, maar Russisch.
    Op zich zijn die steden, zoals ik al heb gezegd, klein en zijn bijna zelf dorpjes en iedereen kent er elkaar.

    Sorry, maar ik vond het even nodig om te zeggen, aangezien je waarschijnlijk nog niet geinformeerd bent, voor je eraan begint en omdat ik dat enigszins onkundig vind.


    Where there is a sea there are pirates...

    Lijkt me leuk
    Funny little world is ook een nummer van Alex jha
    :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Katherine schreef:
    Oke. =|
    Ik moet het zeggen, aangezien ik daar tot mijn 11de gewoond heb, en zo'n stad/dorp bestaat gewoon niet.

    Dit zijn de namen van enkele steden uit Wit-Rusland: Brest, Hrodna, Minsk, Homel en Vitebsk.
    Op zichzelf zijn dat echt geen grote steden, behalve Minsk, omdat dat de hoofdstad is en elk van ze heeft veel aanliggende dorpjes die gewoonweg zo'n een onaanduidende naam hebben, dat ze nergens vermeld staan behalve op treinstations.

    Daarom moet je gewoon zeggen 'een dorpje aan...'
    Daarbij; hij is niet geboren in een klein dorpje, maar in de de hoofdstad en voor nog fouten te vermijden, daar spreken ze geen Wit-Russisch, behalve als je 100 jaar oud bent, maar Russisch.
    Op zich zijn die steden, zoals ik al heb gezegd, klein en zijn bijna zelf dorpjes en iedereen kent er elkaar.

    Sorry, maar ik vond het even nodig om te zeggen, aangezien je waarschijnlijk nog niet geinformeerd bent, voor je eraan begint en omdat ik dat enigszins onkundig vind.


    Kijk, dit is mijn verhaal en dus mag ik dat zelf beslissen! Dus als ik wil dat hij wit-russisch spreekt op iets anders, doe ik dat dan. Dat dorpje bestaat dus wel, want ik heb daar gewoond en mijn familie woont nog steeds in Gorodiste. Het ligt dicht aan de grens met Polen.het ligt zo'n 28 kilomter van Lyda.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2009 - 13:37 ]


    Jaybee dude (:

    VivieePeople schreef:
    (...)

    Kijk, dit is mijn verhaal en dus mag ik dat zelf beslissen! Dus als ik wil dat hij wit-russisch spreekt op iets anders, doe ik dat dan. Dat dorpje bestaat dus wel, want ik heb daar gewoond en mijn familie woont nog steeds in Gorodiste. Het ligt dicht aan de grens met Polen.het ligt zo'n 28 kilomter van Lyda.


    Btw: In Wit-Rusland spreken de mensen nog steeds Wit-Russisch. Als je eens naar het nieuws luister, hoor je dat het in het Wit-Russisch is! Ze spreken er wel Russisch, dat geeft ik toe, maar mijn hele familie spreekt nog die taal!


    Jaybee dude (:

    VivieePeople schreef:
    (...)

    Btw: In Wit-Rusland spreken de mensen nog steeds Wit-Russisch. Als je eens naar het nieuws luister, hoor je dat het in het Wit-Russisch is! Ze spreken er wel Russisch, dat geeft ik toe, maar mijn hele familie spreekt nog die taal!

    Het nieuws is wel het laatste waar ik naar zie, zenne.
    En ik heb nog nooit iemand daar Wit-Russisch horen spreken, zelfs mijn oma deed dat niet. x)
    Het volkslied mag er wel in gezonnen worden, maar dat was het. En op school was er maar een leraar die het sprak.
    Maar anyway, ik woonde ook niet in een boerengat, dusja x)
    Kan ik eraan doen dat mijn hele familie, zelfs mijn zus, in Moscow wonen?
    Het enige wat ik toen in een boerengat deed was paardrijden, omdat er een manege was, neem me niet kwalijk.
    En Alexander komt dus wel lekker uit Minsk.


    Where there is a sea there are pirates...

    Djeez, ruziemakers. ._.

    Katherine schreef:
    (...)
    Het nieuws is wel het laatste waar ik naar zie, zenne.
    En ik heb nog nooit iemand daar Wit-Russisch horen spreken, zelfs mijn oma deed dat niet. x)
    Het volkslied mag er wel in gezonnen worden, maar dat was het. En op school was er maar een leraar die het sprak.
    Maar anyway, ik woonde ook niet in een boerengat, dusja x)
    Kan ik eraan doen dat mijn hele familie, zelfs mijn zus, in Moscow wonen?
    Het enige wat ik toen in een boerengat deed was paardrijden, omdat er een manege was, neem me niet kwalijk.
    En Alexander komt dus wel lekker uit Minsk.

    Ik weet dat alexander uit minsk komt, ik heb nooit het tegendeel gezeschreven!


    Jaybee dude (:

    Prodigy schreef:
    Djeez, ruziemakers. ._.

    Wij maken geen ruzie, wij discusiëren!


    Jaybee dude (: