• Een voorproefje van mij boek!! laat horen wat je vind? het komt begin september in de boekhandel!!

    'Nozomi lachte, en ik wal alweer de enige die hem zag. Een jongen, met donker blauw haar, licht blauwe, bijna witte ogen, en een hele bleke, bijna gloeiende huid. Een beetje bleker dan de mijne, eigenlijk. En behalve zijn raare haar en ogen, en het groene uniform met de letters P.C.F. die op het linker borstzakje geprint waren, zag hij er uit als een normale jongen. Elke dag stond hij op de zelfde plek, bij het zelfde huis. Altijd onze schoolbus na kijken, maar nooit instappen. Ik wist wat hij was. Alleen leek ik de enige die hem niet negeerde.

    Hij was, wat we in mijn tijd noemen, een Prohuman.'



    In het jaar 2114, Japan, en waarschijnlijk de rest van de wereld staan aan het begin van een oorlog. Geen normale oorlog, maar een oorlog tegen de Prohumans. Niet dat iemand, hehalve de ministeries, iets weet van deze oorlog. Zelf de Pro's tasten in het duister.

    Prohumans, wat de officiele naam is, zijn normale Humans totdat ze precies 15 jaar en 180 dagen oud zijn. Dan beginnen ze te veranderen, en worden ze gehaat door alle 'Normale' mensen.

    Ze worden sterker, sneller en slimmer dan normale mensen. hun huid begint te gloeien, en hun bloed verandert zelfs!

    Dit is wat er gebeurt met Nami Ishida. Nami heeft niet echt een bepaalde mening over de Prohumans, totdat ze zelf verandert, en haar hele leven ondersteboven wordt gehaalt.

    Nu is het aan Nami en haar nieuwe Pro-vrienden, om de eerste Prohuman die ooit gecreert was, te vinden, en de beginnende oorlog te stoppen.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik ga hem zeker lezen, een goede verhaallijn.


    we've only said goodbye with words

    Sarcasm schreef:
    Ik ga hem zeker lezen, een goede verhaallijn.

    Het boek ligt in de boekhandel rond september, de preciese datum zal nog worden gepost


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik heb vraagje, als je een goed boek hebt en je wilt dat het gepubliseerd wordt, hoe dóé je dat dan?


    we've only said goodbye with words

    Hier heb je al een topic over -klik Slotje.


    when words fail, music speaks.

    Hier het je toch al een topic over?
    wel vet dat het in de winkel kom maar hij lijkt mij niks


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥