• Ja, kiddo's,
    dit is very belangrijk voor mijn sociaal leven.:Y)
    Oké, nu serieus:

    Ik ga waarschijnlijk eind augustus naar Nederland om DropxDown te ontmoeten. -vet blij-

    Maar oké, ik zei dus WAARSCHIJNLIJK, of beter misschien.
    Want ik heb mijn moeder al voor de helft overtuigd.:Y)

    Nouja, ik moét echt dan gaan, het moet gewoon, maar hoe weet ik zéker dat ik kan gaan? I mean, dat mijn moeder die dag niet plots van gedacht verandert en zegt dat het te ver is, blablabla. Want zij woont in NL en ik in B.

    Ohja, en ze zegt ook altijd: 'Wat moet ik daar dan een hele dag zitten doen?'
    En dan zeg ik dat er in Amsterdam toch genoeg winkels zijn adoh? O.o

    Hoe kan ik haar helemaal overtuigen? Heel erg belangrijk, want we moéten elkaar zien. Ja, dat is van levensbelang.:Y)

    [ bericht aangepast op 30 juli 2009 - 15:00 ]

    Er zijn hier wel genoeg mensen die al eens van Nederland naar België of omgekeerd zijn gegaan om elkaar te kunnen zien? Misschien kan je dan aan iemand vragen hoe het gegaan is en dan het verhaal extra positief aan je mama vertellen en erbij benadrukken dat er helemaal niets ergs aan is om zo ver te gaan, omdat de ontmoeting alles goed maakt? :')


    All was well.

    Je kan toch ook jouw moeder met die moeder van dat meisje laten bellen? Misschien vinden zij elkaar ook wel aardig.
    :Y)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    Je kan toch ook jouw moeder met die moeder van dat meisje laten bellen? Misschien vinden zij elkaar ook wel aardig.
    :Y)

    Ja, heb ik ook al voorgesteld.
    En dat wilt ze niet. ><

    Je moet al een treinticket ofzo kopen, en als je dan niet mag, moet je zeggen dat je wel moet omdat je al een treinticket hebt gekocht enzo. (nerd)

    Silhouettes schreef:
    Je moet al een treinticket ofzo kopen, en als je dan niet mag, moet je zeggen dat je wel moet omdat je al een treinticket hebt gekocht enzo. (nerd)

    Als we gaan, gaan we wss met de auto. ;X
    -sorry dat ik zo moeilijk doe xd-
    Maar wel goed idee. :Y)

    Misschien moet zij haar mama ook meenemen, en dan kunnen jullie mama's ook kennismaken en samen iets gaan drinken ofzo ? :3


    None but ourselves can free our minds.

    Nou ik weet niet hoe jeje moeder kan overtuigen ;$ Want ik mocht het gelijk. Mijn moeder bracht me erheen en ging zelf praten met die ouders van dat meisje en ik bleef slapen dus ging ze weer weg na een tijdje.


    -

    posessed schreef:
    Misschien moet zij haar mama ook meenemen, en dan kunnen jullie mama's ook kennismaken en samen iets gaan drinken ofzo ? :3

    daar dacht ik ook aan (:


    everybody needs a song.

    Laat haar anders een vriendin van haar meenemen. En dan kunnen ze lekker gezellig samen door Amsterdam wandelen.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    Laat haar anders een vriendin van haar meenemen. En dan kunnen ze lekker gezellig samen door Amsterdam wandelen.

    En daar sluit ik mij volledig bij aan :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Genius schreef:
    Nou ik weet niet hoe jeje moeder kan overtuigen ;$ Want ik mocht het gelijk. Mijn moeder bracht me erheen en ging zelf praten met die ouders van dat meisje en ik bleef slapen dus ging ze weer weg na een tijdje.

    Wtf? -vet jaloers-
    En wonen jullie ook elk in een ander land?

    Je moet zeggen dat het je beste vrienden zijn en dit de enige kans is om ze te meeten. Gewoon fawkin dramatisch doen.
    en anders het der niet zeggen en gewoon gaan.


    ---