• Want het is hier massas hart aan het bliksemen en donderen. En ja,ik heb daar bang van. Het is persies een licht show. En ik heb bang van dat licht. En het lijkt wel of ik zit op een concert door die donder,en ik heb bang van dat geluid. Is het nog bij iemand zo erg aan het doen buiten?

    bij mij is er geen één druppel uit de hemel gevallen! Oo
    Zelfs de wolken hebben nog geen oorlog met elkaar. Ö


    You'll never dream alone. <3

    Hier is geen onweer x'D
    En sterkte met je angst ;D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Ik hou van onweer, word er zo rustig van. Behalve als ik er wakker door word, dan ben ik meestal chaggo dat m'n nachtrust naar de mallemoer is.
    En ik heb de afgelopen weken al slaaptekort. -bedankt haar buren op de camping-


    No growth of the heart is ever a waste

    Vannacht heeft het blijkbaar bij ons keihard geonweerd, lal, doorheen geslapen :')


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Aurelia schreef:
    Ik hou van onweer, word er zo rustig van. Behalve als ik er wakker door word, dan ben ik meestal chaggo dat m'n nachtrust naar de mallemoer is.
    En ik heb de afgelopen weken al slaaptekort. -bedankt haar buren op de camping-

    Heb ik ook met onweer, word ik relaxed van. Waarom? Joost weet het :'D En ik wordt ook nooit wakker van onweer. Blijkbaar ben ik er immuun voor ofzo. :P
    En van campingburen heb ik gelukkig ook niet zo veel last; wij zitten in een appartement ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.