• Hee dudes
    Ik mag misschien een tattoeage, me moeder vroeg ineens of ik dat voor mijn verjaardag wilde xD Maar, dan wil ik een kleintje en ter herinnering aan mijn overleden opa en oma. Ik dacht aan op elke schouderlad een klein vleugeltje, maar ik weet het niet zeker. Weten jullie iets leuks?


    Your make-up is terrible

    als ik jou was, zou ik kiezen, wat echt een herinnering is aan jouw opa en oma. meer persoonlijk opzoeken. het zit wel voor eeuwig op je lichaam hea.


    The economy is suffering, let it DIE!

    't Is wel leuk, maar ik ben het met LotteLampje eens, misschien leuker om iets persoonlijkers te nemen als herinnering?


    Why don't you break my heart

    Als je iets persoonlijkers neemt, word het vaak ook groter, daarbij is het mijn moeders moeder, en mijn vaders vader die overleden zijn, ze hebben een link, maar toch ook weer niet...


    Your make-up is terrible

    maar.. je kan toch ook 2 kleine dingen doen?
    t hoeft niet persé groot.


    The economy is suffering, let it DIE!

    Als je een hun denk wat zie je dan voor je, meschien kan je daar iets mee of met hun namen ofzo


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    je kunt ook gwn een kruisje ofzo doen waarbij hun initialen staan ofzo


    Why don't you break my heart

    Ik ben aan het denken, maar als ik aan mijn opa denk, denk ik aan appeltaart en appels xD Mijn oma heb ik niet lang gekend, maar ik was wel dol op haar. Maar ze is een tijd heel ziek geweest, zeker de laatste 3 jaar van haar leven. Ik was 7 toen ze overleed, dus echt goed heb ik haar niet meegemaakt.


    Your make-up is terrible

    vraag aan je moeder iets over je oma, wat kenmerkend is voor haar
    en dn neem je voro je opa een klein appeltje mt zn naam fzeu


    Why don't you break my heart

    Agrees on the apple.
    een klein appeltje. dat is toch leuk?
    En aan je oma. je heb haar niet echt goed meegemaakt.
    maar was is dan een leuke herinnering aan haar?


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ze nam altijd snoep en kadootjes mee x'D En als mijn moeder boos was op ons, ging ze ons knuffelen...


    Your make-up is terrible

    een appeltje.. en.. een snoepje..
    dat is toch leuk lief en klein?


    The economy is suffering, let it DIE!

    dan kun je iets van een lolly of snoep of een klein cadeautje bv voor je oma doen met dr naam drbij fzeu


    Why don't you break my heart

    LotteLampje schreef:
    een appeltje.. en.. een snoepje..
    dat is toch leuk lief en klein?

    i agree


    Why don't you break my heart

    LotteLampje schreef:
    een appeltje.. en.. een snoepje..
    dat is toch leuk lief en klein?

    Ja, dat wel, ik ben alleen bang dat ik dat niet zo leuk meer vind als ik ouder ben...


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    (...)
    Ja, dat wel, ik ben alleen bang dat ik dat niet zo leuk meer vind als ik ouder ben...

    met vleugeltjes op je schouderbladen wel? O_o


    The economy is suffering, let it DIE!