• Ik sta in de Telegraaf ;o
    echt vreeselijk!!
    Het was omdat ik die dag een Leging droeg,, dus er kwam meteen een vrouw achter me aanrennen.
    Die wou dat ik op de foto ging,, voor een FecionWeek ofzu.
    ik wou niet,, werd gedwongen door me Pa en zijn vriendin..
    Dus nu sta ik in de krant ><
    Ik schaam me echt dood ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Omg. Dan hoop ik voor jou dat niemand je herkent omdat je er voor schaamt. Maar ik ken het hoe erg het is dat je word gedwongen door je ouders met iets dat je niet wilt en je het toch doet.

    Leuk, toch? (:


    ok

    Niet zo erg..
    Ik ben al drie keer in de krant gestaan xD
    1 keer toen ik klein was omdat mijn overgrootmoeder vijf achterkleinkinderen in 1 jaar gekregen had en dat was blijkbaar speciaal
    en de tweede keer was met de school omdat de verwarming stuk was en ik zat just naast het meisje dat ze hebben gefotografeerd.. (als je in belgië woont weet je misschien over wat het was, twas in Grimbergen)
    En de derde keer was het omdat ik naar een krantenbureau was gegaan fzo en ze hadden daar een foto genomen -.-

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 18:46 ]


    VIP - Very Important Penguin

    heb je er een foto van (: ?
    want ik ben eig wel benieuwd:Y).


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    heb je er een foto van (: ?
    want ik ben eig wel benieuwd:Y).

    Nou ik zou alles opgestuurd krijgen,, via me mail.. maar heb nog niks binnen gekregen ;x
    en ben nu te lui hem te fotograveren;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    waarom zou je dat erg vinden?
    harstikke gaaf.

    ik heb vroeger ook vaak in de krant gestaan,
    en mijn zusje nu ook.

    familielid is fotograaf. handiiigg.


    en bedoel je niet fashion week?

    Ik heb ook al eens in de krant gestaan, maar dan niet alleen. Leuk toch? ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Als het voor Fashionweek is dan kan je dat best wel als een compliment opvatten, denk ik. :'D