• Dat er bevoorbeeld aan de was moet gevoeld worden of het al droog is. Of de dieren moeten eten krijgen,of de tafel moet gedekt worden. Gewoon van die huishoudelijke taken. En dan zit mijn vader en mijn broer beneden. En dan wacht mijn moeder gewoon tot dat ik naar beneden kom om te drinken ofso om het dan aan mij te vragen -_-" Van plaats gewoon dat ze het zelf doet of aan mijn vader of broer die ook maar zitten te niksen -_-" &n ja ik word daar zot van. Anyway; nog hier iemand met dat probleem?;O

    Ja, ik.
    Zit ik boven achter de computer en mijn zus beneden.
    Roept ze míj naar beneden om de hond uit te laten ofzo terwijl mijn zus beneden tv kijkt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Jaa,ik was eens aan het studeren voor mijn examen,zegd mijn mama ; Ga de kippen eens eten geven,terwijl mijn broer op een stoel naast mij zat te niksen.
    Ik heb mezelf eruit geluld,en uiteindelijk kreeg mijn broer het taakje ^^


    everybody needs a song.

    Nee, niet echt. :Y)
    heb jij wel even pech, ik zou het maar lekker even zeggen volgende keer tegen je moeder.


    A. ikmisje.

    Heb ik ook, omdat ik de oudste ben ofzo. Ik moet stofzuigen, de was ophangen het eten voorbereiden... Van dat soort dingen terwijl mijn zusjes niks doen op de bank met de tv aan of laptop op schoot!


    -

    Eh nee. Mijn twee zussen zitten allebei op andere continenten ;]


    No growth of the heart is ever a waste