WHOEHOE MENSEN! ik ga DIT JAAR mis. nog een weekje naar London met myn moeder x3 ik bly x3 wha maa rgoed ff denke.. Is een van jullie OOIT in London geweest ? x3 zo ja ghoe was het daar ? x3
We can only learn to love by loving.
Wij gaan met school in september een week naar Londen:D Word mn eerste keer daar;) Wilde het toch ff melden;) xxxx.Mo0n(K)
I want my bloody cheese now!^^
Nog Nooit In Londen Geweest!! Volgend Jaar Gaan We Me School Een Week Na Londen Kijk Er Al Naar Uit!!
A Shipwreck In The Sand
ik zou er misschien deze vakantie naar toe gaan maar dat ging niet door.. waarschijnlijk gaan we nu in de herfstvakantie^^
Je moet worden wie je bent.
Ik wel ik heb laatst naast de bigben gestaan en langs the theems gelopen..Zo cool man.. Als je nog iets wil weten vraag je maar ik ben 1 mei geweest
PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH
moet je maar aan Mijntjuh vragen die is een paar dagen geleden terug gekomen
Live life limitless.
Nee,, nog nooit geweest. maar heel veel plezier
JAAA! superleuk haha je moet naar Camdon Market! dat is met heel veel cyber + alternatieve dingen, heel gaaf <'3
ik ga volgend schooljaar aléja dit schooljaar dat nu komt met me school er naartoe voor een weekje in de paasvakantie ^.^
You collect mistakes like they’re postcards from exotic places.
ja het was ech theel leuk daar. men ma en ik hebben de grootste lol gehad^^
I go wherever you will go..
2 TIMES<3 LONDEN IS ECHT VET AWESOME<33 Vorig jaar 3 dagen samen met mn ma tijdens me B-day en dit jaar nog een x een dag met school toen we een week in Engeland waren :](H)Love London
If I die young, send me away with the words of a lovesong.
Ik ben er gemaaktxD, maar nog nooit geweest
HaveFun!
Veel plezier! Ik ga volgende jaar in September ergens voor een weekje naar Berlijn
Ik ben er geweest met school en het was mooi daar en ze hebben leuke winkels^^
Nog nooit geweest tot mijn spijt -.-
If you don't listen, you're never gonna learn.