• AAAAAH! ik moet vandaag naar de tandarts.
    En het kan nu misschien stom klinken, maar als ik ergens schrik van heb is het de TANDARTS. Dat is al van kleins af aan! die verdovingsprik, die boor, die zuiger, al dat bloed in je mond, je lip die daarna nog scheef hangt.. Bluhh, ik hou er niet van! En ga dus liever niet dan wel.
    Over de tandarts zelf kan ik niets zeggen, want ik ga naar een nieuwe.
    Nu is er geen ontkomen aan.. maar hoe overleven jullie een tandartsbezoek? Hebben jullie tips, ... ??

    Rustig blijven en je nergens wat van aan trekken. Dan is het zo weer voorbij (:


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Uhm, tja ik heb daar meestal niet zo een last van, heb dan eigenlijk ook nooit wat aan mijn tanden. Maar je moet je proberen niet te druk te maken, want als het alleen een controle is, is er misschien helemaal niets aan de hand en maak jij je voor niks zorgen, en als je wel iets hebt, dan kun je beter naar de tandarts gaan dan dat je pijn hebt. Voor de rest heb ik eigenlijk geen idee :X Maar veel succes !


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    ik blijf er chill onder,want ik heb in mijn -bijna- 16 jarige leven,nog nooit 1 gaatje gehad :Y)


    everybody needs a song.

    Mijn tandarts heeft zo een klein tv-tje boven je hoofd, zodat je (bijna) niet eens doorhebt dat er in je mond word gezeten. ^^ Maar in ieder geval zou ik je gedachten even verzetten als je in de stoel ligt. Denk bijvoorbeeld aan Tom die je komt redden of iets dergelijks. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Boyiloveyou schreef:
    ik blijf er chill onder,want ik heb in mijn -bijna- 16 jarige leven,nog nooit 1 gaatje gehad :Y)


    Ik ben zooo jaloers op jou!
    Ik heb toen ik, tien jaar ofzo was.. vier kiezen moeten laten trekken, dan nog vier of vijf tanden laten opvullen, en dan weer eens opnieuw nadat de vulling eruit is gevallen ofzo.
    Nu heb ik een krak in mijn tanden en groeien twee tanden achteraan naar binnen.

    Ik ben echt jaloers! x)

    Ik ben daar doodsbang van !! Dat is gewoon een sadist xD
    ik heb geen tips xD, ik neem altjd mijn broer mee, of mijn nicht zodat ik mij toch een beetje veilig voel xD

    Dan wil je niet weten wat ik allemaal heb moeten doormaken, en alsnog ben ik er niet bang voor. :Y) Mijn 2 voortanden zijn half afgebroken, dus daar moesten nieuwe op worden gezet, en dat was in 2004. Dus toen was ik, uhh, 8 jaar. Ik heb er helemaal geen problemen mee, ik heb trouwens never een gaatje gehad. ^^

    Liess schreef:
    Mijn tandarts heeft zo een klein tv-tje boven je hoofd, zodat je (bijna) niet eens doorhebt dat er in je mond word gezeten. ^^ Maar in ieder geval zou ik je gedachten even verzetten als je in de stoel ligt. Denk bijvoorbeeld aan Tom die je komt redden of iets dergelijks. ;D


    Had ik ook al aangedacht x)
    En jaa, dat is een goed idee.. (:

    Kickson schreef:
    Ik ben daar doodsbang van !! Dat is gewoon een sadist xD
    ik heb geen tips xD, ik neem altjd mijn broer mee, of mijn nicht zodat ik mij toch een beetje veilig voel xD


    Hahh ocharm.. ben dus niet de enige.
    mijn vorige tandarts was dat ook --'
    En gelukkig mijn zus gaat mee.. ook een controle voor haar.

    TOMponn schreef:
    (...)

    Ik ben zooo jaloers op jou!
    Ik heb toen ik, tien jaar ofzo was.. vier kiezen moeten laten trekken, dan nog vier of vijf tanden laten opvullen, en dan weer eens opnieuw nadat de vulling eruit is gevallen ofzo.
    Nu heb ik een krak in mijn tanden en groeien twee tanden achteraan naar binnen.

    Ik ben echt jaloers! x)

    haha,auwtsj ?
    ik weet niet of dat pijn doet of niet,omdat ik nog nooit iets aan mn tanden heb moeten laten doen,en ik heb ook nooit een beugel/blokjes moeten dragen ^^

    xx


    everybody needs a song.

    AAAAAHHHH TANDARTS
    ik snap niet dat mensen dat als beroep
    kiezen mensen haaten je toch alleen maar

    als ik gewoon lig dan denk ik altijd gewoon
    als ik klaar ben heb ik weer mooie tanden
    en dat herhaal ik dahn gewoon de heelen
    tijd


    ook mijn broer en zus zeggen dat je mp-3 speler mee moet nemen want dan hoor je die geluiden niet zo erg

    maar verder weet ik ook nieks



    ik heb men tandarts een keer gebeeten in der vinger


    To The Stars Through Adversity

    Goed je tanden poetsen zodat je geen gaatjes krijgt! (A)


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    Goed je tanden poetsen zodat je geen gaatjes krijgt! (A)


    Ö
    doe ik.. elke dag!
    in de ochtend en in de avond.
    alhoewel ik het in de avond wel een durf te vergeten! x)

    Wie houdt nu wel van de tandarts ? :Y)

    Gewoon even doorbijten, dan is het zo voorbij.


    A. ikmisje.