• ik heb jullie hulp even nodig.
    Mijn mobiel is doodgegaan, dus ik heb sowieso een nieuwe nodig. Ik wou de samsung star gaan kopen, en dan zou mn pa 85 euro meebetalen. En ik nog 45 euro. Ik heb als het goed is 50 euro bij mn oma liggen. want ik maak schoon voor ze, en dan krijg ik geld.
    Die 50 euro is eigenlijk bedoeld voor tokio hotel. Omdat het album in oktober uitkomen, zal de tour er niet lang daarna zijn.
    maar nu moet ik dus een keuze maken, Zal ik de samsung star kopen, en dan hópen dat ik optijd genoeg geld heb voor TH.
    Of, zal ik het laten, en de oude verotte telefoon van mn vader houden?

    Ik mag niet meer lenen van mn ouders dan, voor dat concert.
    maar ik weet nou niet echt wat ik het beste kan doen.


    Party till you pass out, Drink till you're dead!

    Ik zou een nieuw mobiel kopen, maar ik praat nu als een sms verslaafde, serieus als ik mijn mobiel niet had..x]
    Maar voor TH kaartje kan je trouwens toch nog wel voor sparen? Desnoods vraag je om voorschot bij je pa? ^^


    Like everybody and trust no one.

    Adorable schreef:
    Ik zou een nieuw mobiel kopen, maar ik praat nu als een sms verslaafde, serieus als ik mijn mobiel niet had..x]
    Maar voor TH kaartje kan je trouwens toch nog wel voor sparen? Desnoods vraag je om voorschot bij je pa? ^^
    helemaal mee eens :Y)


    Sweet dreams will come true.

    ik zou die mobiel kiezen (:


    -

    Ik zou een nieuwe mobiel kopen , ik bedoel: tokio hotel is niet je leven , er komen zeker veel meer concerten dicht in de buurt..
    En een nieuwe , goede en leuke mobiel is veel beter en handiger.


    Hated by many, confronted by none!

    Het nieuwe mobieltje, je kunt nog altijd naar TH gaan


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Mobiel, misschien vind je Th tegen die tijd niet meer leuk?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mobiel. :]
    dat is vaak nodig omdat ik ook een sms freak ben en gewoon niet zonder mijn mobiel kan.

    En dat concert dan kun je nog voorschot voor vragen. :]


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Mobiel. Hihi, sms verslaafd. _O_ Mijn mattie doet het nog, godthank; lg chocolate. Maar ik ben hoog nodig toe aan een nieuwe, ach. Ik moet het nog eventjes volhouden to 5 december, man wat klinkt dat ver weg. x.x

    Anyway; gaan voor je mobiel, of misschien een goedkopere?

    De tour duurt zowieso nog een hele poos :') en de tickets zijn veel duurder dan eerst dus je zult zowieso moeten sparen. :') Ik zou gewoon een nieuwe telefoon kopen en tegen die tijd wat meer klusjes doen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.